برگزاری دوره آموزشی شیوه‌های دعوت به نماز برای مدیران کانون‌های مساجد مشهد

مدیر کانون فرهنگی هنری طلوع فجر از برگزاری دوره‌ی آموزشی شیوه‌های دعوت به نماز ویژه‌ی مدیران و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی خبر داد.

جلال طهماسبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری طلوع فجر از سال ۸۷ و در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) تاسیس شده  و  در حال حاضر بیش از صد نفر عضو دارد.

 وی  با اشاره به برخی ظرفیت های این کانون گفت: کتابخانه ای با موجودی بیش از ۶۰۰۰ جلد کتاب در مسجد داریم که به صورت موضوعی تفکیک و دسته بندی شده است.

وی همچنین به برنامه های در دست اقدام و اهداف اجرایی این کانون پرداخت و تصریح کرد: یکی از برنامه های پیش روی کانون تکمیل و آماده سازی نرم افزار کتابخانه است که به صورت آنلاین و مجازی موجودی کتابخانه برای عموم قابل نمایش باشد و امکان رزرو کتاب به صورت آنلاین نیز فراهم شود. 

مدیر کانون فرهنگی هنری طلوع فجر در خصوص روش‌های جذب اعضای کانون گفت: یکی از روش‌هایی که برای جذب بچه های محل به مسجد و کانون استفاده می کنیم برگزاری اردو و برنامه های تفریحی است. 

وی ادامه داد: برگزاری جلسات آموزش قرآن ویژه نوجوانان از دیگر برنامه های کانون است که از دو سال پیش اجرا و تاکنون بیش از ۱۰۰ جلسه برگزار شده است.

طهماسبی با بیان اینکه این جلسات با رویکرد آموزش روخوانی و آشنایی نوجوانان تشکیل شده یادآور شد: بعد از انتهای کلاس نوجوانان همراه با استاد به بازی و ورزش می پردازند.

وی گفت: سال گذشته نیز کانون فرهنگی طلوع فجر به عنوان کانون تخصصی ترویج فرهنگ نماز انتخاب شد و امسال نیز اولین دوره آموزشی با موضوع شیوه های دعوت به نماز را برای مدیران کانون های فرهنگی هنری استان و فعالان فرهنگی در دو روز برگزار خواهیم کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری طلوع فجر با بیان اینکه این جلسه با حضور اساتید مطرح کشوری برگزار می شود افزود: برای شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه رسمی و معتبر رایگان صادر خواهد شد. 

وی تصریح کرد: این دوره طی دو پنجشنبه در تاریخ های ۲۱ و ۲۸ دیماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد و مجتمع فرهنگی و آموزشی حضرت ابوالفضل(ع) واقع در بلوار جانباز  جانباز ۹  بین وصال ۴ و ۶ برگزار می شود. 

طهماسبی در پایان گفت: علاقه مندان برای حضور در این دوره و ثبت نام باید نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۰۹۲۲۴۰۹۲۲۳۶ پیامک نمایند.
پایان پیام/

کد خبر 1743537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha