همایش تئاتر خیابانی فصل نوین انقلاب در ورامین برگزار خواهد شد

نخستین همایش تئاتر خیابانی فصل نوین انقلاب در شهرستان ورامین همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد و این شهرستان میزبان گروه های تئاتر از شهرهای جنوب‌شرق استان تهران می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، پیش از ظهر امروز سه شنبه(۱۹ دی ماه) نشست خبری نخستین همایش تئاتر خیابانی فصل نوین انقلاب در ورامین در محل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ورامین برگزار شد.
در این نشست که با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی  و ورزشی شهرداری ورامین برگزار شد، مصطفی نظری رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین گفت: همایش تئاتر خیابانی فصل نوین انقلاب با هدف ارتقای سطح فرهنگی اجتماعی ورامین با مشارکت با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ورامین با ۱۰ موضوع  آسیب های اجتماعی، اعتیاد، آموزش های شهروندی، طلاق و ازدواج، فرزند آوری، انتخابات، ایثار و شهادت، جنگ غزه و دهه فجر و... به مدت یازده روز در ۱۰ محله مختلف ورامین برگزار خواهد شد.

وی افزود: بنا بر تاکید شهردار و مجموعه شورای اسلامی شهر ورامین در خصوص انجام کارهای هنری در راستای فعالیت های فرهنگی نخستین  تئاتر خیابانی فصل نوین انقلاب همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان برگزار می شود.
داریوش خزایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در این نشست اظهار داشت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تبیین عملکرد انقلاب اسلامی در مسائل اجتماعی برآن شدیم که اولین دوره تئاتر خیابانی فصل نوین انقلاب را در شهرستان ورامین و با مشارکت گروه های تئاتر در جنوب شرق استان تهران را برگزار کنیم.
وی افزود: فراخوان آثار این همایش از ۱۵ آذرماه شروع شده است و در شرق استان تهران تاکنون ۲۰ اثر دریافت شده است و تا اول بهمن ماه نیز علاقمندان می توانند فیلم های خود را به این دبیرخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ورامین ارسال کنند که در روز پنجم بهمن ماه داوری این آثار صورت خواهد گرفت.
خزایی ده محله را بصورت میدانی و بعنوان مکان اجرای آثار معرفی کرد و تصریح کرد: اثرهای برگزیده متعهد می شوند سه روز اجرای برنامه در محلات ورامین داشته باشند و از هر کارگردان یک اثر برای اجرا پذیرفته می شود و ۳۰ اجرا مجموعاً در شهرستان ورامین برگزار خواهد شد و اختتامیه این جشنواره در روز ۲۳ بهمن ماه در فرهنگسرای رازی با تقدیر از برگزیدگان این همایش صورت خواهد گرفت.
لازم به ذکر است، در این نشست خبری آقای محمد خوشابی از پیشکسوتان عرصه تئاتر ورامین بعنوان دبیر اجرایی این جشنواره و آقای مجید میثمی نیز بعنوان مسئول روابط عمومی این همایش معرفی شدند.

کد خبر 1743555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha