مراسم سومین روز شهادت شهید حسینی در جیرفت برگزار می شود

احمد بلندنظر گفت: به مناسبت سومین روز شهادت سید میثم حسینی فردا شنبه (۲۳ دی ماه) مراسم گرامیداشتی در جیرفت برگزار می‌شود.

احمد بلندنظر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت سومین روز شهادت سید میثم حسینی فردا شنبه (۲۳ دی ماه) مراسم گرامیداشتی در جیرفت برگزار می‌شود.

فرماندار جیرفت ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در این مراسم، افزود: مراسم گرامیداشت سومین روز شهادت شهید حسینی از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ در مصلی پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: شهید میثم حسینی متولد هنزاء از شهرستان رابر است و امروز نیز مراسم یادبود و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام در زادگاهش برگزار شد.

بلندنظر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای زائر مزار این شهید والامقام، خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم فرماندهی شجاع، باتدبیر و مخلص بود که توانست جبهه مقاومت را احیا کند.

فرماندار جیرفت با بیان این که سردار دلها، سرباز ولایت بود، ابراز کرد: شهید سلیمانی با تاسی از سیره حضرت فاطمه زهرا (س)، امام حسین (ع) و امام راحل (ره) تمام عمر خود را در راه جهاد در راه خدا سپری کرد.

وی اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، شهید سلیمانی یک مکتب است و امروز ما در تمام جهان تأثیر این مکتب را شاهد هستیم.

بلندنظر تصریح کرد: الگو قرار دادن سیره و سبک زندگی و آرمان های شهیدان از سوی مسئولان موجب اعتماد و امید آفرینی در جامعه می شود و امیدواریم با پیروی از سیره و مکتب والای شهدای گرانقدر روز به روز شاهد موفقیت‌های نظام انقلابی و اسلامی باشیم.

کد خبر 1743993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha