مساجد، کانون‌های فرهنگی و اجتماعی محله‌ها هستند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: مساجد کانون‌های فرهنگی و اجتماعی محله‌ها هستند و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در ایجاد نشاط اجتماعی و فرهنگی در محله‌ها دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، مرکز فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کانون فرهنگی و هنری لیلة القدر مسجد چاوشان ارومیه با حضور محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و کارشناسان این ستاد افتتاح شد.

محسن رضایی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی، در این مراسم گفت:  مساجد کانون‌های فرهنگی و اجتماعی محله‌ها هستند و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در ایجاد نشاط اجتماعی و فرهنگی در محله‌ها دارند.

وی ادامه داد: افتتاح این مرکز نیز نمونه‌ای از اقداماتی است که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای تحقق این هدف انجام می‌دهند.

رضایی افزود: ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی از همه ظرفیت‌های خود برای حمایت از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استفاده خواهد کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: مسجد در طول تاریخ اسلام محل اجتماع و بسیج مردمی برای وصول به همه اهداف مورد نظر جامعه بوده است.

وی افزود: همین الگو بود که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تأثیر خود را گذاشت و مساجد سنگرهای گسترده در سراسر کشور برای حضور مردم در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب و نظام اسلامی شد.

مساجد، کانون‌های فرهنگی و اجتماعی محله‌ها هستند

مساجد، کانون‌های فرهنگی و اجتماعی محله‌ها هستند

مساجدنقش مهمی در تربیت و پرورش نسل جوان دارند

رضا وقری، مسئول کانون فرهنگی و هنری لیلة القدر مسجد چاوشان ارومیه نیز در این مراسم گفت: مساجد علاوه بر نقش عبادی، نقش مهمی در تربیت و پرورش نسل جوان نیز دارند.

وی گفت: افتتاح این مرکز فرهنگی اجتماعی و ورزشی، فرصتی برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و جوانان فراهم می‌کند.

وقری افزود: این مرکز دارای امکاناتی مانند، کتابخانه، مکان ورزشی و کارگاه‌های آموزشی است و امیدواریم با بهره‌برداری از این مرکز، شاهد رشد و شکوفایی جوانان باشیم.

مساجد، کانون‌های فرهنگی و اجتماعی محله‌ها هستند

کد خبر 1744543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha