از «راه شب» تا به «افق آفتاب» در شب آرزوها با رادیو ایران

عبدالرسول جوادی بالاجاده گفت: مخاطبان رادیو ایران پنج شنبه شب ۲۸ دیماه می توانند با ویژه برنامه های «راه شب»،«به افق آفتاب» و «شب مشتاقی» شب «لیله الرغائب» را گرامی بدارند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، ماه رجب، ماه خداست، ماه پر برکتی است که اعمال بسیاری برای آن ذکر شده است، شب آرزوها یا «لیله الرغائب» اولین شب جمعه ماه رجب است که اعمال، دعا، نماز، ارزش و فضیلت‌های مخصوص دارد.

«عبدالرسول جوادی بالاجاده»، مدیر روابط عمومی رادیو ایران درباره مهمترین برنامه های رادیو ایران در شب «لیله الرغائب» به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: شب جمعه اول این ماه به «لیله الرغائب» معروف است، در چنین شبی نقل است فرشتگان از آسمان به زمین خاکی سرازیر می‌شوند و ساکن زمین می‌شوند و پیغام ‌بر نیت‌های پاک بندگان خداوند هستند.با توجه به اهمیت و سفارش این شب بزرگ، برنامه «راه شب» پنج شنبه بامداد با موضوع  اشک شوق و بندگی تقدیم می شود. این برنامه به تهیه کنندگی امیرعلی جوادپور و اجرای آرش احمدی سی دقیقه بامداد روانه آنتن می شود.

وی افزود: برنامه اذان گاهی «به افق آفتاب» نیز با حضور حجت الاسلام محمد پویا مفرد از فضیلت و اعمال «لیله الرغائب» می گوید. «به افق آفتاب» این هفته به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای حمیدرضا رضایی از شنبه تا جمعه ساعت ۱۱:۵۰ از رادیو ایران پخش می شود.

عبدالرسول جوادی بالاجاده اظهار کرد:  ویژه برنامه «شب مشتاقی»  با موضوع اشتیاق و امید،  به تهیه کنندگی عبدالله علایی  و با اجرای حسن همایی و کارشناسی محمد نصرآبادی پنج شنبه ۲۸ دی ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

پایان پیام/

کد خبر 1744835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha