مادران قرآنی کانون تخصصی خواهران فاطمه زهرا (س) تجلیل شدند

مهلا نوابی گفت: طی مراسمی با حضور سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و امام جماعت مسجد امام علی (ع) از مادران قرآنی کانون تخصصی خواهران فاطمه زهرا (س) تجلیل شد.

مهلا نوابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: طی مراسمی با حضور سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و امام جماعت مسجد امام علی (ع) از مادران قرآنی کانون تخصصی خواهران فاطمه زهرا (س) تجلیل شد.

مدیر کانون تخصصی خواهران فاطمه زهرا (س) جیرفت افزود: در راستای اجرای طرح لشکر فرشته ها از ۷ مادر قرآنی ساکن در محدوده جغرافیایی این کانون تخصصی تجلیل شد.

مادران قرآنی کانون تخصصی خواهران فاطمه زهرا (س) تجلیل شدند

وی بیان کرد: در این مراسم از ثریا معافی، نجمه بادنوا،
مریم اسفندیاری مهنی، زینب عسکری، افسانه مشایخی، نسرین پاداش پور و بتول پیرمرادلو با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

مادران قرآنی کانون تخصصی خواهران فاطمه زهرا (س) تجلیل شدند

نوابی ابراز کرد: این مادران علاوه بر این که حافظ و قاری قرآن کریم هستند، ۲ تا ۳ نفر از فرزندانشان نیز در مسابقات استانی و کشوری قرآنی حائز رتبه های برتر شده اند.

مدیر کانون تخصصی خواهران فاطمه زهرا (س) جیرفت یادآور شد: طرح ملی لشکر فرشته ها با هدف تقویت و تکریم مقام خواهران و فعالان قرآنی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد، از ۱۵ دی آغاز شد و تا ۳۰ دی ماه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح ملی فرصتی را فراهم می کند تا بتوانیم مادران قرآنی را به عنوان الگوهای برتر در تربیت فرزندان به سایر مادران معرفی کنیم.

کد خبر 1744949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha