بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۳ پروژه به همت بنیاد علوی در خراسان جنوبی

صلاحی از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۳ پروژه به همت بنیاد علوی در ایام دهه فجر با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، هاشم صلاحی امروز چهارشنبه (۱۱ بهمن) در نشست خبری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: سهم بنیاد علوی استان در سال جاری ۱۴۷ میلیارد تومان تسهیلات بند «ب» تبصره ۱۸ برای ایجاد اشتغالزایی با اولویت انرژی‌های تجدیدپذیر و زنجیره ارزش زرشک و ... است که همزمان با دهه فجر ۱۵ میلیارد تومان از این تسهیلات برای ۱۰۰ طرح اشتغالزایی در دهه فجر به بانک معرفی و پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی سه چمن مصنوعی در روستای فدشک، روستای گیو، اکبرآباد آغاز می‌شود، افزود: استخر نیمه‌تمام خوسف هم با مشارکت بنیاد علوی افتتاح می‌شود.

صلاحی با اشاره به بهره‌برداری مرمت پنج رشته قنات با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان، ادامه داد: از سال گذشته در طرح ساخت هزار و ۱۸۶ واحد مسکن محرومان با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مشارکت داریم.

همیار بنیاد علوی در خراسان جنوبی از بهره‌برداری از دو چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان درمیان خبر داد و گفت: برای انتقال آب به مزارع سه میلیارد و ۵۰۰ هزینه شده که قابل افتتاح در دهه فجر است.

وی گفت: در مجموع ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۳ پروژه‌های دهه فجر در سطح استان هزینه شده است.

صلاحی افزود: منطقه درمیان اولین هدف خدمت رسانی بنیاد در خراسان جنوبی بود که در چند سال گذشته، ۱۶۰ میلیارد تومان تسهلات و کمک در زمینه های مختلف در این منطقه هزینه شده است.

وی شهرستان خوسف را دومین مقصد خدمت رسانی بنیاد علوی در استان معرفی کرد که از سال قبل اجرای پروژه های مختلف، در این منطقه شروع شده است، افزود: از سال گذشته تاکنون در شهرستان خوسف بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

کد خبر 1747114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha