دهه فجر فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی گفت: دهه فجر فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در مساجد برای مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی،  محسن رضایی، مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان، در جلسه کارگروه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر که با حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی برگزار شد، گفت: دهه فجر فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در مساجد برای مردم است. 

وی افزود: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی استان، برنامه‌های متنوع و متناسب با نیازهای جامعه را در دهه فجر امسال برگزار خواهد کرد.

رضایی برگزاری جشنواره سرود بچه‌های مسجد، مسابقات ورزشی، محافل انس با قرآن، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، برگزاری ایستگاه‌های انقلاب، رونمایی از سرود رای اولی‌ها، برپایی مراسمات با موضوع جهاد تبیین و تبیین دستاوردهای انقلاب و دولت انقلابی، برگزاری جشن‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر در سطح شهری و روستایی و جشن انقلاب در روستای برتر استان از جمله برنامه های این ایام عنوان کرد.

وی گفت: مساجد کانون‌های فرهنگی و اجتماعی هستند و برگزاری برنامه‌های دهه فجر در مساجد فرصت مناسبی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های این مراکز در راستای ترویج فرهنگ انقلابی است. 

کد خبر 1747264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha