تبیین دستاوردهای انقلاب، جوانی جمعیت و انتخابات رویکرد برنامه های دهه فجر است

حجت الاسلام خلقت گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، جوانی جمعیت و انتخابات یه رویکرد مهم برنامه های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان مرکزی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت‌الاسلام جواد خلقت، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر به برنامه های کمیته روستایی و عشایری در استان مرکزی اشاره کرد و گفت: امسال نیز در استان مرکزی همچون سال های گذشته شاهد اجرای برنامه های گسترده با حضور روستائیان و عشایر عزیز هستیم.

رئیس کمیته روستایی و عشایری دهه فجر استان مرکزی با اشاره به اینکه 145 برنامه شاخص توسط این کمیته در استان مرکزی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در استان مرکزی 200 ستاد روستایی شکل گرفته و قرار است در یک هزار و 117 روستای استان فعالیت کند.

وی با بیان اینکه روستائیان و عشایر عزیز همواره پای آرمان های انقلاب بوده اند و با کار و تلاش در راستای پیشرفت ایران اسلامی تلاش می کنند، خاطر نشان کرد: برنامه های امسال این کمیته با رویکرد تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، جوانی جمعیت و انتخابات برگزار می شود.

این مقام مسئول اجرای پویش پیشرفت و پویش جوانی جمعیت در روستا و عشایر را از دیگر برنامه های این ایام دانست و اضافه کرد: برگزاری مسابقات قرآنی با شرکت 200 شرکت کننده نیز از دیگر برنامه های مهم دهه مبارک فجر این کمیته است.

رئیس کمیته روستایی و عشایری دهه فجر استان مرکزی به دیگر برنامه های این کمیته اشاره کرد و ادامه داد:  دیدار با خانواده شهد، نواختن زنگ انقلاب، غبار روبی و گلباران گلزار شهدا، برگزاری مسابقات قرآنی، مسابقات ورزشی و حضور مسئولان در مناطق روستایی و عشایر نیز برنامه هایی است که برای این ایام در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام خلقت با اشاره به اهمیت فعالیت های جهاد کشاورزی در بخش های مختلف بیان کرد: جهاد کشاورزی فعالیت های گسترده ای را در راستای تولید دارد و امروز به عنوان گلوگاه اقتصاد کشور است و در این راستا تلاش می کند.

این مقام مسئول اظهار کرد: اگر بخواهیم تولید حل شود باید به جهاد کشاورزی بها و ارزش داده شود.

کد خبر 1747289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha