جشن های دهه فجر آغاز شد/ تجدید بیعت نیروهای مسلح با آرمان های انقلاب

نیروهای مسلح با تجمع در حرم مطهر حضرت معصومه(س) وشرکت درآغاز جشن های دهه فجر برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی به سمت بیت امام راحل حرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن، سالروز ورود پر خیر و برکت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز جشن‌های دهه فجر، لحظاتی قبل با حضور نیروهای مسلح در شبستان حضرت امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

آغاز جشن های دهه فجر در قم/ تجدید بیعت نیروهای مسلح با آرمان های انقلاب

در این مراسم آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم با گرامیداشت آغاز دهه فجر و تقدیر از نیروهای مسلح در اجرای فرامین امامین انقلاب در همه ی دوران های انقلاب به تفسیر آیه ۸۱ اسرا پرداخت و گفت: در این آیه خداوند به پیامبر(ص) می فرماید به مردم بگو با آمدن حق، باطل رفتنی است و باطل ماندگار نیست.

در ادامه این مراسم نیروهای مسلح برای تجدید با آرمان های انقلاب اسلامی به سمت بیت امام راحل حرکت کردند.

آغاز جشن های دهه فجر در قم/ تجدید بیعت نیروهای مسلح با آرمان های انقلاب

نیروهای مسلح با سر دادن شعارهایی از جمله «الله اکبرخامنه ای رهبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر منافق» حرم مطهر حضرت معصومه(س) را به سمت بیت امام راحل در قم ترک کردند.

«کشور ما ایران لشکر عاشوراست، برسر دوش ما پرچم یازهراست»، «صاحب ایران یا زهرا جلوه، طوفان یازهرا، مادرسلطان یا زهرا»، «خاک دیار ما مهد دلیران است، کشور ما ایران بیشه شیران است»، «قدس شریف امروز محور اسلام است، نقشه و نیرنگ آمریکا ناکام است» از دیگر شعارهایی بود که در این مسیر سر داده شد.

کد خبر 1747489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha