نمایشگاه هنرهای تجسمی «فجر» در تفرش گشایش یافت

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، نمایشگاه هنرهای تجسمی در تفرش گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مجید بختیاری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش در حاشیه این مراسم، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی امروز با حضور مسئولان و به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری پروفسور حسابی گشایش یافت.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ وارشاد اسالمی شهرستان تفرش، انجمن خوشنویسان و انجمن هنرهای تجسمی شهرستان تفرش دایر شده است، افزود: علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند از ۱۲ تا ۲۱ بهمن ماه به نگارخانه مراجعه کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تفرش اضافه کرد: با عنایت به آغاز ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی این اداره اقدام به برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر کرده است.

بختیاری اضافه کرد: این نمایشگاه شامل ۳۰ عدد از آثارهنرمندان این اداره در رشته های خوشنویسی طراحی، نقاشی، عکاسی و ... است که همه روزه علاقه‌مندان می توانند از این نمایشگاه بازدید فرمایند.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه تا ۲۱ بهمن هر روز از ساعت ۹ الی ۲۰ و ۲۱ الی ۲۸ پذیرای عموم مردم هنردوست و علاقمندان به هنر می باشد.

کد خبر 1747570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha