اصل و ماهیت انقلاب برای حاکمیت دین و اسلام در کشور بود

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه اصل و ماهیت انقلاب برای حاکمیت دین و اسلام در کشور بود، گفت: دشمنان در طول ۴۵ سال از هیچ اقدامی علیه ایران کوتاهی نکردند و ایران بعد انقلاب رو به پیشرفت و پیروزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی، امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، امروز، ۱۳ بهمن ماه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی (ره) شهر برپا شد، با اشاره به دهه فجر اظهار کرد: پیروزی انقلاب، اتفاق بسیار مهمی در تاریخ کشور بود و اصل و ماهیت انقلاب، با حاکمیت دین و اسلام در کشور است.

وی افزود:  لذا ضروری است این پیروزی و ایام الله دهه فجر را زنده نگه داریم به نسل‌های بعدی انتقال دهیم. 

امام جمعه ارومیه ادامه داد: دشمنان در طول ۴۵ سال از هیچ اقدامی علیه ایران کوتاهی نکردند و ایران بعد انقلاب رو به پیشرفت و پیروزی است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری اظهار کرد: بر همه ما وظیفه است در انتخابات ثابت قدم باشیم و با اقتدار در میدان عمل حضور باشیم. 

حضور جوانان و نوجوانان در اعتکاف نشان از گسترش تدین است

وی افزود: حضور جوانان و نوجوانان در اعتکاف نشان از گسترش تدین و ایمان در بین نسل جوان جامعه است. 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه با اشاره به کم فروشی در اصناف، گفت: این کم فروشی نمونه‌ای از ضایع کردن حق الناس و حرام است و  اگر در جامعه خیانت در خرید و فروش اتفاق بیافتد، امنیت اقتصادی و اطمینان از بین می‌رود. 

وی کوتاهی در انجام وظیفه را نیز مصداقی از غش و خیانت به مردم دانست و گفت: اگر هر صنفی اعم از اصناف، کارگر، معلم، کارمند، دانشجو و... در انجام وظایف خود کوتاهی کند، مرتکب گناه و خیانت شدند.

کد خبر 1747656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha