دستاوردهای انقلاب برای مردم در مساجد تبیین شود

آذربایجان‌غربی _ مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمام حوزه ها زیاد است که باید در مکان مقدس مساجد برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی، در جشن بزرگ انقلاب کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اصغر(ع) ارومیه مسجد چهارده معصوم (ع) نوشین شهر، گفت:  دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمام حوزه ها زیاد است که باید در مکان مقدس مساجد برای مردم تبیین شود.

وی افزود: از دل همین مساجد، سربازان فراوانی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام و شهید شدند و در این برهه زمانی که دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا نسل نوجوان و جوان ما را تحت تاثیر قرار دهد باید مقاومت و ایثارگری های این شهیدان به این قشر از جامعه گفته شود.

این مسئول ادامه داد: دشمن فکر می کنند با ایجاد اغتشاشات و یا فعالیت هایی در حوزه ججاب می توانند دختران و زنان ما را تحت تاثیر قرار دهد ولی اینچنین نیست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی گفت: دختران و بانوان ایران زمین در تمام حوزه های علمی، ورزشی، هنری سرآمد کشورها هستند و طبق آمار نیز در حوزه سوادآموزی رتبه یک جهانی را بانوان کشور ایران به خود اختصاص دادند.

کد خبر 1748857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha