بهره‌مندی نوعروسان عزتمند چهارمحال و بختیاری از ۱۳۰ سری جهیزیه

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و عید بزرگ مبعث با همکاری خیرین و کمک های مردمی ۱۳۰ سری جهیزیه بین نوعروسان عزتمند در سطح استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، سردار علی محمد اکبری در آیین اجرای سی و هفتمین مرحله رزمایش مواسات و کمک های مومنانه که باحضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: برگزاری رزمایش های مواسات و کمک کردن به عزتمندان استان بخش زیادی از نیاز محرومان را برطرف می کند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این تعداد جهیزیه با اعتبار بالغ بر چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تهیه و بین نوعروسان و مزدوجین عزتمند استان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود.

وی افزود: این جهیزیه ها شامل اقلامی همچون؛ یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون، اتو، پتو و فرش می باشد.

سردار اکبری یادآورشد: از آغاز توزیع جهیزیه بین نوعروسان تاکنون که سی و هفتمین مرحله آن در حال اجرا است هشت هزار و ۲۰۰ جهیزیه تامین و بین نوعروسان در شهرستان های مختلف استان توزیع شده است.

وی همچنین به توزیع بسته های معیشتی هم اشاره کرد و گفت: با همراهی خیرین، کمک های مردمی و نهادهای حمایتی که از اولین مرحله نهضت مواسات و کمک مومنانه صورت گرفته است تاکنون ۶۲۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۱۴۰۰ میلیارد تومان توسط سپاه و بسیج تحویل خانواده های عزتمند در سطح استان چهارمحال و بختیاری شده است.

کد خبر 1748912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha