«جشن ملی، آینده روشن»؛ در ۱۵۰ نقطه استان مرکزی

حجت الاسلام خلیلی ضمن گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: «جشن ملی، آینده روشن» و راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام هادی خلیلی، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه، جشن بزرگ انقلاب، از برپایی راهپیمایی باصلابت و حماسه آفرین یوم الله ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی استان با حضور اقشار مردم ولایتمدار و  انقلابی خبر داد و گفت:  این آیین در شهر اراک از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه از میدان شهدا آغاز خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، افزود: این راهپیمایی از مسیر پل خیبر، خیابان محسنی خیابان شیخ فضل الله نوری، میدان سرداران تا مصلای بیت المقدس برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مراسم پایانی راهپیمایی با قرائت قطعنامه سراسری و ایراد سخنرانی حجت الاسلام رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در محل مصلای بیت المقدس اراک برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه از ساعت ۹ لغایت ۱۰ صبح روز بیست و دوم بهمن نیز با حضور اقشار مردم انقلابی، مراسم جشن بزرگ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «جشن ملی، آینده روشن» در میدان شهدا برگزار خواهد شد، اظهار داشت، این جشن با اجرای گروه سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان و برنامه های فرهنگی هنری با حضور هنرمندان برجسته استان برگزار میگردد.

برپایی ۱۰۰ غرفه فرهنگی اجتماعی در مسیرهای راهپیمایی سراسر استان مرکزی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: برپایی ۱۰۰ غرفه فرهنگی اجتماعی در مسیرهای راهپیمایی سراسر استان مرکزی از دیگر برنامه های این جشن بزرگ است.

حجت الاسلام خلیلی برگزاری نمایشگاه تصاویر انقلاب ۵۷ شهر اراک و آثار تجسمی و گرافیکی هنرمندان را نیز از برنامه های این روز دانشت و اظهار داشت: برپایی ایستگاه های نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، نمایشگاه ارائه دستاوردهای علمی و فناوری شرکت های دانش بنیان و اجرای سرودهای انقلابی توسط ۳۰ گروه دانش آموزی نیز از دیگر برنامه های ترتیب داده شده برای این روز بزرگ است.

وی برپایی غرفه های ورزشی پرتاب دارت و فوتبال دستی را نیز از برنامه های ورزشی ترتیب داده شده برای این جشن ملی عنوان کرد و ادامه داد:، غرفه های تبیینی جوانی جمعیت و نماز و... نیز از برنامه های جانبی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر اراک و سایر نقاط استان خواهد بود.

حجت الاسلام خلیلی اظهار داشت: در شامگاه ۲۱ بهمن امسال نیز به یاد تکبیرهای بهمن ۵۷، نوای روحانی و دل انگیز گلبانگ تکبیر و فریاد «الله‌اکبر» رأس ساعت ۲۱:۰۰، طنین انداز و آسمان شهرهای مختلف  استان نورافشانی خواهد شد.

حضور گسترده دهه هشتادی و دهه نودی ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال

این مقام مسئول اظهار داشت: ۲۲ بهمن امسال، مردم آگاه و صبور به شکل خانوادگی، بویژه همراه با فرزندان دهه هشتادی و دهه نودی خود به خیابان‌ها  می‌آیند و سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: «مردم عزیزمان، این راهپیمایی و روز بزرگ (۲۲ بهمن) و حرکت با شکوه را مظهر اتحاد و اعتماد ملی قرار دهند و این پیام را به صراحت به دشمن برسانند که تلاش آن‌ها برای از بین بردن اتحاد ملی خنثی شده است».

وی با اشاره به راه اندازی  پویش مردمی حماسه حضور در روز ۲۲ بهمن اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در این پویش سراسری می تواند در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن از جلوه های این حماسه بزرگ در قالب های کاریکاتور، پوستر یا تراکت، عکس، ساخت آدمک فیلم مستند ۱۲۰ ثانیه ای تهیه و تا مورخ ۳۰ بهمن به آدرس https://payam.ccoip.ir/farakhan/hozoor ارسال و یا با هشتک حماسه حضور در فضای مجازی منتشر نمایند که به آثار برگزیده جوایز نفیسی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اهدا خواهد شد.

کد خبر 1749213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha