محفل انس با قرآن با حضور جوانان برگزار شد

حسن زاده گفت:بمناسبت ایام الله دهه فجر محفل انس با قرآن و جمع خوانی سوره مبارکه فجر با حضور جوانان برگزار شد.

کامبیز حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت های کانون در ایام الله دهه فجر، گفت: هنر کانون های فرهنگی و هنری، فعال کردن استعداد جوانان و نوجوانان در عرصه فرهنگی است و نشان دادن مسیر برای انجام فعالیت های مورد علاقه آنها است.

مدیر کانون فرهنگی هنری روستایی شهدای کله افزود:برای جذب و به ثمر رسیدن اهداف کانون ها باید موضوعاتی را مطرح کرد که جوانان درگیر آن شوند و همچنین استفاده از شبکه های اجتماعی و مجازی ابزار خوبی برای تبلیغ و فعالیت های فرهنگی است.

وی خاطر نشان کرد: جوانان و نوجوانانی که مسئولیتی در مسجد به او داده می شود خود را متعلق به مسجد و مسجد را متعلق به خود می داند و تمام تلاش خود را برای انجام وظیفه ای که به او سپرده شده بکار می بندد لذا ضروری است فعالیت های مساجد به دست آنها سپرده شود و هیأت امناء و امام جماعت نظارت و رهبری را به عهده گیرند.

محفل انس با قرآن با حضور جوانان برگزار شد

حسن زاده با اشاره به برنامه های دهه فجر، تصریح کرد: همزمان با شب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در قالب طرح‌ تلاوت نور، محفل انس با قرآن کریم همراه با جمع خوانی سوره مبارکه فجر؛ با حضور جمعی از جوانان عضو کانون شهدای کلهر مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) شهرستان کرمانشاه بخش ماهیدشت  روستای قمشه سید یعقوب برگزار  شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری روستایی شهدای کلهر افزود: برگزاری کلاس آموزش قرآن، آذین بندی کانون، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی هنری، برگزاری جشن پیروزی، شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دیدار با خانواده شهدای انقلاب از مهمترین برنامه های کانون در ایام الله دهه فجر بود.

وی گفت:ایام الله دهه فجر فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای نظام و آشنایی نسل جوان با ماهیت انقلاب، افکار و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و عقبه‌های نظام اسلامی است.

محفل انس با قرآن با حضور جوانان برگزار شد

کد خبر 1749500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha