دهیاران، مجریان قوی دولت در مسیر خدمت رسانی به مردم هستند

فرماندار شیروان گفت: دهیاران، بازوان توانمند و مجریان قوی دولت در مسیر خدمت رسانی به مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، دولت اسماعیل‌زاده، فرماندار شیروان شنبه شب (۲۸ بهمن ماه) در نشست صمیمی دهیاران بخش‌های مرکزی و سرحد اظهارکرد: ایجاد ارتباط مناسب و سازنده دهیاران با دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان زمینه ساز جذب امکانات و خدمات در روستا است که این امر با حمایت و پشتیبانی بخشداران، معاونین فرماندار و در نهایت فرماندار شهرستان محقق خواهد شد..

 وی خاطرنشان کرد: مهم ترین اصل در مدیریت، برنامه ریزی مناسب و تعیین اهداف در راستای رشد و پیشرفت مجموعه است لذا دهیاران باید برنامه ای برای خود تعریف و نقاط قوت، ضعف، فرصت ها را در توسعه روستا برای خود مشخص نموده و از مشارکت تمام اقشار جهت نیل به هدف روستای آباد و برخوردار از توسعه پایدار استفاده نمایند.

 اسماعیل زاده عنوان کرد: هدف دولت رونق روستاها است لذا دهیاران در توسعه و پیشرفت روستا نقش و تاثیر بسزایی دارند همچنین در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر می باشند و نباید در این موضوع غفلت شود.

 نماینده عالی دولت با بیان اینکه انتخابات پرشور روح تازه‌ای بر کالبد جامعه و کشور می‌دهد و خون تازه‌ای را در رگ های کشور جاری می‌سازد بیان کرد: انتخابات پیش رو مهمترین واقعه سیاسی سال ۱۴۰۲ ارزیابی شده و مردم شهرستان در انتخابات سال‌های گذشته با حضور پرشور بارها نشان دادند که ولایتمداری و وفاداری نسبت به نظام مشی و منش ایشان است.

اسماعیل زاده اضافه کرد: مردم در این انتخابات نیز با حضور خود، اقتدار نظام را به دشمنان قسم خورده ایران و ایرانی نشان خواهند داد.

کد خبر 1750441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha