لزوم نقش آفرینی اصحاب رسانه برای افزایش مشارکت در انتخابات

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به نقش هدایتگری اصحاب رسانه در بحث جهت دهی به اذهان عمومی و تنویر افکار عمومی،گفت: خبرنگاران برای افزایش مشارکت ملت در انتخابات تولید محتوا نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد شفیعی مازندرانی، رئیس شورای وحدت استان مازندران در نشست خبری ضمن گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت امام زمان(عج) درباره جایگاه و نقش شورای وحدت در انتخابات اظهار کرد: هدف شورای وحدت کسب موفقیت در انتخابات است.

وی با اشاره توطئه های دشمنان انقلاب برای کمرنگ شدن نقش مردم در پای صندوق های رأی،   گفت: رهبری از یازده ماه مانده به انتخابات چهار راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را مطرح نمودند باید برای تحقق این دغدغه مندی معظم له همگان ورود کنند.
حجت الاسلام شفیعی برلزوم بصیرت افزایی در جامعه برای تقویت حضور در انتخابات تاکید کرد و افزود: باید از فرصت برنامه های نیمه شعبان جهت مقدمه سازی برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده شود.
وی با اشاره به نقش هدایتگری اصحاب رسانه در بحث جهت دهی به اذهان عمومی و تنویر افکار عمومی،   خطاب به خبرنگاران و صاحبان رسانه تاکید کرد: برای افزایش مشارکت ملت در انتخابات تولید محتوا نمایند.

لزوم نقش آفرینی اصحاب رسانه برای افزایش مشارکت در انتخابات


محمد کریمی چلیمایی-قائم مقام شورای وحدت استان مازندران با اشاره به فعالیت سه ساله این شورا، اظهار کرد: روحانیت، اقشار و احزاب سه رکن شورای وحدت است.
وی با بیان اینکه روحانیت مبارز راهنماگر و هدایت گر شورای وحدت در استان است، گفت: ۲۰حزب شناسنامه دار در قالب پنج جبهه در مازندران فعالیت دارند.
کریمی از تشکیل ۳۵کمیته نخبگانی اقشار ذیل شورای وحدت استان خبر داد و افزود: تقویت مشارکت مردم در انتخابات مهمترین راهبرد شورای وحدت است.
وی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات که تحول آفرین باشند می توانند انتخاب اصلح باشند، خاطرنشان شد: رفع بیکاری، کاهش تورم، نظارت بر اجرای قوانین و ... باید مورد توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد.
کریمی با بیان اینکه از فردای انتخابات سال ۱۴۰۰تا به امروز به صورت فشرده برای انتخابات ۱۴۰۲ درحال فعالیت هستیم، ادامه داد: پارلمان عالی شورای وحدت کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سازی آغاز بکار کرد.
وی از فعالیت ۲۱نفر ذیل شورای وحدت مازندران خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای حضور نامزدها در انتخابات و طرح برنامه ها مورد توجه بوده است.
کریمی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات در قالب ۱۰۰شاخص ارزیابی و سنجش شدند،   خاطرنشان شد: نامزدهای  اصلح ارجح به مردم معرفی شدند.

کد خبر 1751459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha