گیلان بیش از ۸۶هزار رای اولی دارد

شفیعی ثابت با بیان اینکه ستاد انتخابات گیلان آماده برگزاری انتخابات باشکوه است، گفت: گیلان بیش از ۸۶هزار رای اولی دارد.

جواد شفیعی ثابت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: گیلان آماده برگزاری انتخابات پر شور است.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان گیلان با بیان اینکه ۲۶۸۹ شعبه اخذ رای در استان گیلان در انتخابات فعال خواهد بود گفت:۴۲ هزار عوامل اجرایی در انتخابات ۱۱ اسفند در گیلان فعال هستند.
وی اضافه کرد : ۵ نفر نامزد انتخابات مجلس خبرگان  تاییدشان قطعی است واین نامزدها برای احتساب ۴ کرسی مجلس خبرگان باهم به رقابت خواهند پرداخت.

شفیعی ثابت با بیان اینکه در انتخابات امسال برای اولین بار امکانات دولتی در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار گرفته افزود : ۱۱ کانال جدید در صدا وسیما برای ارائه تبلیغات نامزدها در نظر گرفته شده است. ‌

شفیعی ثابت با بیان اینکه مشارکت مردم گیلان در انتخابات سنوات گذشته بیشتر از سطح متوسط کشور بوده افزود : در استان با چالش هایی در حوزه های زیست محیطی، صنعت، حمل و نقل، ضوابط ساخت و ساز و زیرساخت های فرسوده مواجه هستیم که جا دارد افرادی که در انتخابات شرکت می کنند با مد نظر قراردادن چالش های موجود، مدیریت آتی استان را به دست افرادی بسپارند که در این حوزه های دارای راهکار هستند.  


دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان گیلان به آمار رای اولی ها در گیلان اشاره کردو افزود: گیلان۶ ۸ هزارو ۱۶۶ نفر رای اولی دارد. ‌

کد خبر 1751517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha