اسامی داوران شانزدهمین دوره «مدهامتان»/ رقابت قرآنی بچه‌های مسجد به میزبانی کردستان

مولوی با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به میزبانی استان کردستان، گفت: این مسابقات از روزهای ۱۲ تا ۱۴ اسفند ماه در بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

«احسان مولوی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در روزهای ۱۲ تا ۱۴ اسفندماه به میزبانی استان کردستان، اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها ۲۸۰ نفر از متسابقین برای کسب رتبه های برتر با یکدیگر رقابت می کنند؛ در بخش برادران در رشته های قرائت ترتیل و حفظ کل با حضور ۶۴ شرکت کننده (بالای ۱۶ سال)، و در رشته های قرائت تحقیق و اذان با حضور ۶۲ شرکت کننده برگزار می شود.

دبیر شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان بیان کرد: همچنین، این جشنواره در رشته های قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، اذان برای گروه سنی (زیر ۱۶ سال) در مجموع با حضور ۷۰ شرکت کننده برگزار می شود.

وی ابراز کرد: در بخش خواهران نیز رشته های قرائت ترتیل (زیر ۱۶ سال) و حفظ کل (بالای ۱۶ سال) جمعاً با حضور ۴۰  شرکت کننده و در رشته  قرائت ترتیل (بالای ۱۶ سال) و قرائت تحقیق (بالای ۱۶ سال) هم با حضور ۴۰ شرکت کننده برگزار می شود.

دبیر شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به اسامی داوران بخش های این مسابقه در بخش برادران اشاره کرد و گفت: این دوره از مسابقات با حضور هیأت داوران ممتاز به ریاست استاد علی‌اکبر حنیفی برگزار می شود.

در بخش قرائت ترتیل و حفظ کل (بالای ۱۶ سال) رقابت ها توسط اساتید حسن ربیعیان، بخش صوت علی اکبر ملکشاهی، بخش لحن حسین اخوان اقدم، بخش وقف و ابتدا عباس امام جمعه، بخش تجوید و محمد مهدی بحرالعلوم، بخش صحت حفظ داوری و ارزیابی می شود.

در رشته قرائت تحقیق و اذان بالای ۱۶ سال متسابقین با حضور اساتید حامد ولیزاده در بخش صوت، صالح اطهری فرد در بخش لحن، سعید رحمانی در بخش وقف و ابتدا، مهدی قره شیخ لو در بخش تجوید استعدادهای قرآنی خود را به قضاوت و ارزیابی می گذارند.

همچنین در بخش قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل و اذان (زیر ۱۶ سال) که مجموعا شامل ۷۰ نفر می شود، رقابت ها توسط اساتید مجتبی محمدبیگی در بخش صوت، مسعود نوری در بخش لحن، مهدی پریزاد در بخش وقف و ابتدا و کیوان حسینی در بخش تجوید قضاوت می شوند.

مولوی با اشاره به داوران بخش خواهران شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان بیان کرد: در رشته های قرائت ترتیل (زیر ۱۶ سال) و حفظ کل (بالای ۱۶ سال) نیز استادان زهره مقدسی در بخش لحن، نجات صحاف در بخش صوت، هاجر حیدری در بخش وقف و ابتدا، مرجانه تیاورانی در بخش تجوید و مریم سعیدی در بخش صحت حفظ، داوری این مسابقات را بر عهده خواهند داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در رشته های قرائت ترتیل و قرائت تحقیق (بالای ۱۶ سال) نیز استادان زهرا بهاری در بخش صوت، سمانه کوچکی در بخش لحن، فاطمه پرویزی‌نصرت در بخش وقف و ابتدا و معصومه عباسی‌نظری در بخش تجوید داوری مدهامتان در دوره شانزدهم را بر عهده دارند.

کد خبر 1751754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha