برگزاری جشن میلاد حضرت مهدی (عج) توسط کانون فرهنگی و هنری سالار شهیدان

به همت کانون فرهنگی و هنری سالار شهیدان، مسجد امام حسین (ع) روستای تل کوچک جشن ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به همت کانون فرهنگی و هنری سالار شهیدان، مسجد امام حسین (ع) روستای تل کوچک جشن نیمه شعبان و ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه در مدرسه راهنمایی روستای تنگ سپو برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه در این آئین ضمن تاکید بر ارزش و جایگاه نماز در زندگی روزمره انسان، گفت: نماز خیمه و دلیل پذیرش همه اعمال است.

حجت الاسلام مجید بهادری آرامش روح و روان در زندگی شخصی افراد را از جمله اثرات نماز دانست و افزود: ضرورت دارد همه در راستای گسترش و ترویج فرهنگ نماز در جامعه تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام نماز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، گفت: نماز معراج مومن، کلید بهشت، ستون دین و نخستین موضوعی بوده که در روز قیامت انسان برای آن مورد بازخواست قرار می‌گیرد.

برگزاری جشن میلاد حضرت مهدی (عج) توسط کانون فرهنگی و هنری سالار شهیدان

مدیر کانون فرهنگی و هنری سالار شهیدان روستای تل کوچک نیز در این نشست ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج)، گفت: یکی از وظایف مهم مردم در زمینه انتظار، دفاع از حق مظلومان در برابر ظالمان است.

زهره پناهنده بر نهادینه شدن فرهنگ اهل بیت علیهم السلام در امورات روزمره و توسل به آنها تاکید کرد و گفت: باید تلاش کرد سیره، منش و روش آنها سرلوحه زندگی ما قرار گیرد.

برگزاری جشن میلاد حضرت مهدی (عج) توسط کانون فرهنگی و هنری سالار شهیدان

نعمتی، مدیر مدرسه راهنمایی روستای تنگ سپو نیز ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)، گفت: باید با تعاملات و فعالیت‌های فرهنگی در جامعه، در راستای گسترش فرهنگ اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام زمان (عج) در جامعه تلاش کرد.

کد خبر 1751862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha