هنر پویاترین عامل ترویج فرهنگ دفاع مقدس است

هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون و داور جشنواره تئاتر ارتش با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی و هنری در ارتش نسبت به سال‌های گذشته رونق بیشتری گرفته است، گفت: هنر یکی از پویاترین و مهم ترین عامل ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرهاد قائمیان، هنرمند و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به تأثیرات هنر در ترویج فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: هنر یکی از پویاترین و مهم ترین عامل ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.
قائمیان با بیان اینکه تولیدات دفاع مقدس در حال رونق گرفتن است،  ادامه داد: در جنگ تحمیلی شخصیت‌های مهمی به شهادت رسیدند و در راستای رساندن رسالت شهدا برای نسل‌های آینده همگان وظیفه دارند.
هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون افزود: فعالیت‌های فرهنگی و هنری در ارتش نسبت به سال‌های گذشته رونق بیشتری گرفته و پیشرفت‌های خوبی در این راستا صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه ضروری است برای دوره های آینده کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی بیشتری تدارک دیده شود، یادآور شد: ناگفته‌های جنگ تحمیلی باید به نسل آینده گفته شود و هنر می‌تواند به خوبی این کار را انجام دهد.
قائمیان درباره کیفیت کارهای شرکت کننده در جشنواره میثاق ۱۳ خاطرنشان کرد: کارهای شرکت کننده در این جشنواره کیفیت خوبی داشتند؛ البته باید تمهیداتی اتخاذ شود تا دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برگزار شود؛ چرا که در ارتقای آثار هنری در ارتش نقش موثری خواهد داشت و این آثار می‌توانند در جشنواره مختلف کشوری همچون فجر، مقاومت و ایثار شرکت داشته باشند.

کد خبر 1751882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha