حضور یک نماینده از کاندیداها در شعب به ازای هر ۵۰ صندوق اخذ رأی

نخستین اجتماع نامزدهای حوزه انتخابیه تهران با حضور استاندار و جمعی از مسئولان در برج میلاد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، نخستین اجتماع نامزدهای حوزه انتخابیه تهران با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و جمعی از مسئولان ستاد انتخابات استان تهران، امروز ۸ اسفند در برج میلاد در حال برگزاری است.

عباس جوهری رئیس ستاد انتخابات استان، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار شهرستان تهران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و ستاد انتخابات استان نیز در اجتماع نامزدهای انتخاباتی پنج حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در این اجتماع حضور دارند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران شب گذشته اعلام کرده بود: ۲۳۰ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر انصراف دادند و اکنون سه هزار و ۵۱۶ نفر کاندیدا در این حوزه انتخابیه وجود دارند.

حامد شایان در اجتماع نامزدهای انتخاباتی امروز در برج میلاد گفت: ۲ سال است برای برگزاری انتخابات روز جمعه تلاش می‌کنیم و در این راستا، ساز و کاری تعریف کردیم تا رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت انتخابات ۱۱ اسفند به بهترین شکل رقم بخورد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا از آرای مردم صیانت کنیم، خاطرنشان کرد: تحقق قانون در حوزه اجرا هدف اصلی ما است تا بهترین اتفاق رقم بخورد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران یادآور شد: پنج هزار شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه تهران، دی، شمیرانات و اسلامشهر برای جمع آوری آرای مردم در روز جمعه پیش بینی شده است.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری تهران درخصوص حضور نمایندگان کاندیداها در شعب اخذ رای نیز گفت: به ازای هر ۵۰ صندوق اخذ رای، داوطلبان می‌توانند یک نماینده در شعب داشته باشد.

یادآور می شود، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 1751908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha