ندای حضور مردم در انتخابات، برنامه های دشمنان را خنثی خواهد کرد

امام جمعه شیروان گفت: برای خنثی سازی برنامه‌های دشمنان و ایجاد امید در بین یاران انقلاب اسلامی، همه باید ندای حضور در انتخابات ۱۱ اسفند را سر بدهیم.

حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی با بیان اینکه در برهه کنونی شرکت در انتخابات یک اصل مهم است،اظهارکرد: مشارکت امروز و در برهه کنونی که چشم چهانیان به ما دوخته شده، از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن امروز تلاش دارد تا با هر ابزار و روشی که می‌تواند، بین مردم و صندوق‌های رأی فاصله ایجاد کند از این رو همه وظیفه داریم با تمام ظرفیت‌ها در حوزه افزایش مشارکت تلاش کرده و با قدرت در انتخابات ۱۱ اسفند، پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

حجت الاسلام تکمیلی با بیان اینکه حضور پرشور، قدرت همدلی و همبستگی را به رخ بدخواهان می‌کشاند، تاکید کرد: تلاش‌های دشمنان در خصوص ایجاد اختلاف بین مردم و نظام بیهوده است.

 امام جمعه شیروان گفت: دوست و دشمن به انتظار یازدهم اسفند نشسته‌اند و این وظیفه بزرگ اجتماعی و نیز حق قانونی و دینی هر شهروند ایرانی را از او سلب کند، اما مردم عزتمند و غیرتمند با اراده قاطع مصمم هستند در انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با حضور حماسی خویش، شور و شعوری از خود نشان دهند که بیگانه را برای همیشه مأیوس و ناامید کنند.

 حجت الاسلام تکمیلی اضافه کرد: دشمن تلاش می‌کند مردم را نسبت به آرمان‌های نظام و انقلاب و ولایت و رهبری مأیوس کند و مانع حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شود؛ از سویی ما با امانت‌داری از آرای مردم نباید اجازه دهیم دشمنان به اهداف خود برسند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت انتخابات، راهبردهای مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری یعنی رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت به معنای واقعی کلمه باید عملیاتی شود.

کد خبر 1752414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha