ثبت هر رأی ما مشتی بر دهن یاوه‌گویان است

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خوی گفت: ثبت هر رأی و اثر انگشت ما امضائی بر پای طومار ایران قوی و مشتی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان خواهد بود.

حجت الاسلام محسن مسلمی،رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: ثبت هر رأی و اثر انگشت ما امضائی بر پای طومار ایران قوی و مشتی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان خواهد بود. 

وی افزود: روز ۱۱ اسفند خط مقدم مبارزه با دشمنان عنود و حسود این انقلاب و آب و خاک است، همانانی که تحمل تعیین سرنوشت و حل مشکلات عمومی و حرکت کشور را به سمت توسعه و پیشرفت براساس مبانی اسلامی توسط مشارکت عمومی مردم در عرصۀ رقابت سالم انتخابات را برنمی تابند.


حجت الاسلام مسلمی ادامه داد: لذا شرکت تک‌تک افراد جامعه در انتخابات، علاوه بر این که یک حق طبیعی و قانونی و تکلیفی اجتماعی و ملی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوی گفت: بلکه یک وظیفۀ شرعی، اسلامی و الهی است که بر عهده تمامی واجدین شرایط رأی دادن می باشد. و در واقع  ثبت هر رأی و اثر انگشت ما امضائی پای طومار ایران قوی و مشتی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان مردم عزیز ایران و نظام اسلامی خواهد بود.

وی گفت: در جمعۀ سرنوشت ساز، تمامی تشکلهای  دینی و فرهنگی اعم از هیئات مذهبی،مداحان و جامعه قرآنی و کانونهای فرهنگی وتبلیغی با دعوت از عموم مردم شهرستان دارالمومنین خوی با سلایق و علایق مختلف جهت حضور در پای صندوق های اخذ رأی ضمن خلق حماسۀ عظیم سیاسی و نمایش حضور و وحدت و همدلی و لبیک گفتن به ندای رهبرمعظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، بار دیگر، با آرمان‌های والای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران و شهدای گلگون کفن تجدید میثاق کنند. 

کد خبر 1752490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha