نباید از خلاقیت و نوآوری در پیشبرد فعالیت ها غافل بود

حجت الاسلام جلالی گفت:عوامل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه اعم از کارکنان و مدیران کانون ها ضمن اهتمام جدی به انجام وظایف محوله، نباید از خلاقیت و نوآوری در پیشبرد برنامه ها و فعالیت ها غافل باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، حجت الاسلام جواد جلالی مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمانشاه به مناسبت ۱۸ اسفندماه پیام دادند.

براساس این گزارش، در آستانه گرامیداشت سی و یکمین سال تأسیس این نهاد اثرگذار فرهنگی و هنری هستیم، لازم است با نگاهی آسیب شناسانه به گذشته، تلاش کنیم ضمن رفع کاستی ها و ترسیم منظومه فکری هدفمند و متناسب با ساحت های تربیتی و دینی، فصل نوینی در تاریخ فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه رقم زنیم.

همچنین ،اینجانب ضمن تقدیر از تلاش های مخلصانه و مجاهدانه تمام بزرگوارانی که در این سال ها، به ویژه شرایطی که به واسطه تحریم ها با کمبود اعتبارات حوزه فرهنگی مواجه بوده ایم؛ به شکلی خالصانه و خاضعانه با همه کمبودها در خدمت به ساحت مقدس فرهنگ مسجد کوشا بوده اند، توفیق روز افزون را از درگاه الهی برای شما عزیزان مسألت دارم.

گفتنی است،امید است با نصب العین قرار دادن فرامین پیر فرزانه و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(دامه برکاته)، دست اندرکاران و عوامل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه اعم از کارکنان و مدیران کانون ها ضمن اهتمام جدی به انجام وظایف محوله، از خلاقیت و نوآوری در پیشبرد برنامه ها و فعالیت ها غافل نبوده و تمام هم و غم خود را مصروف ایجاد ارتباط سازنده با افراد جامعه به ویژه جذب جوانان و نوجوانان و کادرسازی برای انقلاب نمایند.

کد خبر 1753832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha