آیین وداع با شهید امنیت در ساری برگزار شد

مراسم وداع با پیکر شهید مدافع امنیت ستوان یکم شهید محسن حسین‌نیا در ستاد فرماندهی انتظامی مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مراسم وداع با پیکر شهید مدافع امنیت ستوان یکم شهید محسن حسین‌نیا در ستاد فرماندهی انتظامی مازندران با حضور سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران، سردار مفخمی فرمانده انتظامی استان مازندران و جمعی دیگر از مسئولان نظامی و انتظامی در محل فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

آیین وداع با شهید امنیت در ساری برگزار شد
استاندار مازندران در مراسم وداع با پیکر شهید مدافع امنیت محسن حسین نیا گفت: محسن حسین‌نیا یکی از برجسته‌ترین نیروهای فراجای مازندران بود و در مجموعه مرزبانی استان شخصیت بزرگ معنوی داشت.
آیین وداع با شهید امنیت در ساری برگزار شد
سیدمحمود حسینی پور افزود: این شهید نه تنها کادر و درجه دار فراجا بود بلکه یک ورزشکار حرفه‌ای بود که مدال‌های فراوانی در رشته ورزشی داشت.

وی یادآور شد: شهید حسین نیا عاشق شهادت  بود و در ماموریت‌ها بسیار موفق عمل می کرد.

آیین وداع با شهید امنیت در ساری برگزار شد

مراسم وداع با شهید مدافع وطن ستوان یکم شهید محسن حسین‌نیا در ستاد فرماندهی انتظامی مازندران با حضور سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران، سردار مفخمی فرمانده انتظامی استان مازندران، حجت الاسلام احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و جمعی دیگر از مسئولان نظامی و انتظامی در محل فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.
حجت‌الاسلام احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان نیز به نمایندگی از کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با خانواده شهید با تسلیت شهادت این ورزشکار شهید، تقدیرنامه وزیر را تقدیم پدر شهید کرد.
مراسم وداع با این شهید امشب در مصلای المهدی بهنمیر زادگاه شهید برگزار و آیین تشییع فردا یکشنبه ۱۹ فروردین ساعت ۱۴ از سپاه بابلسر به میدان شهدا و زادگاهش بهنمیر و روستای روشندان برگزار می شود.
 

کد خبر 1757757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha