برگزاری بزرگ ترین محفل انس با قرآن کریم دانش آموزی در حسینیه ثارالله سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

همزمان با ماه مبارک رمضان، بزرگ ترین محفل انس با قرآن کریم در حسینیه ثارالله سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در حاشیه این مراسم معنوی، گفت:در این آئین معنوی که در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد، ۷۰۰ دانش آموز به نمایندگی از ۱۷۲ هزار دانش آموز استان شرکت کردند.

«محمد جمالی آرند» افزود:علاوه بر این همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۱۰ صبح در تمامی مدارس استان محفل انس با قرآن برگزار شد.

وی ترویج فرهنگ قرآنی، نهادینه کردن پیام قرآنی در بین دانش آموزان و بهکارگیری این مفاهیم الهی در شیوه و سبک زندگی آنها را زا عمده اهداف برگزاری محافل انس با قرآن در مدارس دانست.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه دانش آموزان در ۶ ساحت تربیتی و آموزشی براساس سند تحول بنیادین تربیت و تعالی می یابند شایسته است تا در مسیر تربیت و تعالی بیشتر خود با مفاهیم و پیام های قرآنی آشنا شوند.

وی گفت:معلمان، مدیران و مربیان ما در سنگر آموزش و پرورش و مدرسه سعی می کنند تا دانش آموزان را به ویژه در گروه سنی نوجوانان با قرآن و واجبات الهی آشنا کنند.

کد خبر 1758060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha