کانون‌های مساجد محل برگزاری فعالیت‌های موثر فرهنگی‌هنری است

حجت‌الاسلام صمدزاده گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محل برگزاری فعالیت‌های بسیار موثر فرهنگی هنری است.

حجت‌الاسلام حسن صمدزاده به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: کانون‌های مساجد محل برگزاری فعالیت‌های موثر فرهنگی هنری است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر اینکه برگزاری جلسات شورای امور مساجد توسط ائمه جمعه باید مطالبه شود، افزود: کار فرهنگی و تربیتی در موقعیت فعلی باید نقطه‌زنی شود.

وی تاکید کرد: افرادی که در کانون‌های مساجد فعالیت می‌کنند نقش مهمی برای جذب مخاطب نوجوان و جوان دارند و با برخورداری از اخلاق مناسب و با برنامه‌ریزی هدفمند بایستی به نیازهای جوانان پاسخ دهند.

حجت‌الاسلام صمدزاده گفت: مسجد برای فعالیت‌های قرآنی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی و هنری یک مامن محسوب می‌شود و برای کودکان و نوجوانان با حال و هوایی خاص و منحصر به فرد همراه است. بنابراین برای گرایش بیشتر نوجوانان به مسائل معنوی، لازم است که فعالیت‌های مختلف فرهنگی هنری و قرآنی در مساجد برگزار شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، نقشه راه فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است، افزود: امروز به حمدالله تعامل خوبی بین ارکان فعال در مساجد استان وجود دارد.

حجت‌الاسلام صمدزاده با بیان اینکه تقویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بستر رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری است، بیان کرد: جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، شناسایی و پرورش استعدادها و تربیت نیروهای متعهد از رویکردهای مهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

کد خبر 1759886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha