رادیو ایران با «طواف عشق» به سرزمین وحی سفر می‌کند

مدیر گروه تاریخ و معارف رادیو ایران از پخش برنامه «طواف عشق» از شنبه تا پنج شنبه در ایام برگزاری حج  در رادیو ایران خبر داد و گفت: گفت:  «طواف عشق» برنامه ای از جنس تذکر و تفکر است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان،  برنامه «طواف عشق» در ایام برگزاری حج، از ۲۲ اردیبهشت ساعت ۱۵:۲۵  روزهای شنبه تا پنج شنبه از رادیو ایران پخش می شود.


مهدی رستمی،  مدیر گروه تاریخ و معارف رادیو  درباره توجه به حج در  برنامه طواف عشق به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: «طواف عشق» به بازخوانی رمز و راز و دستاوردهای بزرگترین عبادت جمعی مسلمانان، یعنی حج می پردازد. حج عبادتی است که آدمی را با مفاهیمی چون قیامت و رستاخیز پیوند می زند و همواره مقام بندگی و تقوا و نیز اوصاف اخلاقی بندگان زبده ی الهی را یادآور می شود.

رستمی خاطر نشان کرد: «طواف عشق» می کوشد با تمهیدات شنیداری، حال و هوای مراسم باشکوه حج را برای مخاطبان رادیو ایران تداعی نماید.

وی در پایان تصریح کرد: این برنامه به تهیه کنندگی وحید بیات و اجرای سید حامد نجم الهدی و با کارشناسی محمد نصرآبادی از ۲۲ اردیبهشت تا پایان ایام حج ساعت ۱۵:۲۵ از رادیو ایران پخش می شود.

پایان پیام/

کد خبر 1763610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha