سریش‌آباد نیازمند آمفی‌تئاتر است

حجت‌الاسلام فدایی گفت: شهر سریش آباد برای برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های مردمی نیازمند آمفی تئاتر است و باید مسوولان برای ان برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام علی فدایی در دومین همایش کشوری شعر شمیم رضوی سریش آباد که با حضور شاعران برجسته کشوری در مسجد جامع سریش آباد برگزار شود، ضمن تبریک دهه کرامت و تقدیر از حضور مسوولان و شاعران در این مراسم اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری همایشی هستیم که با حضور ارزشمند شاعران برجسته کشوری و مسوولان ارشد استانی در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: برگزاری این همایش بیانگر ارادت مردمان این دیار به امام رضا(ع) است وحضور آنها در این مکان مذهبی جایگاه ارزشمند برگزاری چنین همایش‌هایی در میان مردم شهر سریش‌آباد را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به فرموده امام رضا (ع) افزود: کسی که در مجلس معنوی بنشیند، یاد و نام اهل بیت را زنده می‌کند و این مراسم امروز احیاگر یاد و نام اهل بیت و همچنین ارادت مردم به امام رضا را نشان می‌دهد.

امام جمعه سریش‌آباد خاطر نشان کرد: شهر سریش آباد برای برگزاری چنین برنامه‌های پرجمعیتی نیازمند سالن آمفی تئاتر است و باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام فدایی از استاندار و مسؤولان خواست نسبت به پیگیری این مطالبه مردم شهر بیجار تلاش کنند.

کد خبر 1764075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha