سیاست‌های مسجدی برای جوانی جمعیت و فرزندآوری

حجت‌الاسلام ماجدی با اشاره به برنامه‌های مساجد برای جوانی جمعیت، گفت: تشویق مادران به فرزندآوری و اعطای وام به خانواده‌ها از جمله برنامه‌هایی است که در مساجد دنبال می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین «سیدمهدی ماجدی»، در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردهای مساجد در راستای جوانی جمعیت، اظهار کرد: در راستای تحقق منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از جوانی جمعیت و فرزندآوری مساجد شاخص و محوری استان تهران فعالیت های مختلفی را انجام می دهند که از جمله می توان به تشویق مادران به فرزندآوری و هدیه به فرزندانی که تازه متولد شدند، اشاره کرد.

مدیر فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان کرد: همچنین، به منظور حمایت و تشویق خانواده ها برای فرزندآوری، اعطای وام به سرپرستان خانواده ها مورد توجه قرار می گیرد و جلسات ترویجی و برنامه های تبیینی در مساجد با حضور کارشناسان این حوزه برگزار می شود.

 وی  تأکید کرد: با توجه به تغییر نسبت جمعیتی در کشور لازم است که مساجد در زمینه تشویق خانواده ها به فرزندآوری به صورت جدی وارد عمل شوند و برای این موضوع باید برنامه ریزی و راهبرد داشته باشند.

کد خبر 1764129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha