مدیر و امام مسجدالنبی(ص):

حجله شهادت رئیس جمهور و همراهانش در مسجدالنبی(ص) برپا شد

تبیین خدمات شهید آیت الله رئیسی برای فعالان کانون مسجدالنبی(ص)
حجله شهادت رئیس جمهور و همراهانش در مسجدالنبی(ص) برپا شد

حجت الاسلام جمالی با اشاره به اهمیت و ضرورت تبیین خدمات شهید آیت الله رئیسی برای فعالان کانون مسجدالنبی(ص) گفت: ایستگاه صلواتی و حجله شهادت رئیس جمهور و همراهانشن در مسجدالنبی(ص) با محوریت کانون و پایگاه مسجد برپا شد.

حجت الاسلام جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اشاره به اهمیت و ضرورت تبیین خدمات شهید آیت الله رئیسی برای فعالان کانون مسجدالنبی(ص) گفت: ایستگاه صلواتی و حجله شهادت رئیس جمهور و همراهانشن در مسجدالنبی(ص) با محوریت کانون و پایگاه مسجد برپا شد.

امام و مدیرکانون فرهنگی هنری مسجدالنبی(ص) واقع در شهرک ۱۱۰ فردیس افزود: شامگاه روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت با حضور اهالی محل به ویژه نوجوانان و جوانان آیین تضرع و استغاثه به درگاه خداوند برای سلامتی رئیس جمهوری و یافتن دیگر همراهانشان برپا شد. 

حجله شهادت رئیس جمهور و همراهانش در مسجدالنبی(ص) برپا شد

وی با بیان اینکه خدمت رسانی و ایثار آیت الله رئیسی به عنوان خادم آستان قدس رضوی و رئیس جمهوری همواره زبانزد بوده است تصریح کرد: تقارن شهادت آیت الله رئیسی با ایام دهه کرامت به نحوی بیانگر کرامت ورزی و مهربانی و ایثار آیت الله رئیسی است.

حجله شهادت رئیس جمهور و همراهانش در مسجدالنبی(ص) برپا شد

وی توضیح داد: قدرشناسی از زحمات و تلاش های آیت الله رئیسی یک وظیفه و رسالت است چرا که فراتر از تکلیف و مسئولیت خود با روحیه خستگی ناپذیر همواره در انجام خدمت رسانی به مردم پیشگام بودند. 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجدالنبی(ص) خاطرنشان کرد: ضروری است با تبیین رفتار علوی و مسئولیت پذیر شهید آیت الله رئیسی، الگویی شاخص در راه خدمت به مردم برای نسل امروز معرفی شود.

کد خبر 1764603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha