تحلیل گر ارشد محور مقاومت با فرماندار بیرجند دیدار کرد

دکتر حکم امهز تحلیل گر ارشد محور مقاومت از کشور لبنان امروز پنج شنبه (۱۰ خرداد) با فرماندار شهرستان بیرجند دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، دکتر حکم امهز تحلیل گر ارشد محور مقاومت از کشور لبنان که به دعوت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی به بیرجند سفر کرده است، امروز پنج شنبه (۱۰ خرداد) با فرماندار مرکز استان دیدار و گفتگو کرد.

علی فاضلی فرد فرماندار بیرجند در این دیدار با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی در زمره مومنان بود، افزود: آنچه که ما در آموزه‌های دینی در خصوص مومنان داریم در رفتار رئیس‌جمهور شهید متبلور بود.

وی افزود: او هیچگاه پشت میزش نبود و برای ادای این امانت، همیشه در صحنه و میدان همچون سردار سلیمانی حضور داشت.

فرماندار بیرجند در ادامه بیان داشت: شهید آیت‌الله رئیسی، دولت مردمی را در کشور مستقر کرد و ارتباط میان مردم با مسوولان را رقم زد و ان شاءالله مردم ما در ۸ تیر ماه رییس جمهوری از جنس مردمی و فعال بصورت میدانی انتخاب خواهند کرد.

در این نشست که حجت‌الاسلام علی محقی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی نیز حضور داشت، گفت: در هفتمین روز از شهادت شهید جمهور و دیگر شهدای خدمت، مراسمی با حضور دکتر امهز در مسجد امام جعفر صادق علیه السلام بیرجند برگزار می‌شود.

کد خبر 1766130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha