همسو با توسعه زیرساخت‌های ورزشی به اخلاق باید توجه شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: همسو با توسعه زیرساخت‌های ورزشی به اخلاق و فرهنگ منش پهلوانی نیز باید توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «سیدمهدی صدری» در آیین اختتامیه دوره توانمندسازی مدیران فرهنگی هیات های ورزشی سراسر کشور به میزبانی استان اصفهان اظهارداشت: موضوعات فرهنگی در ورزش مثل نیازهای زیرساختی و نرم افزاری حائز اهمیت بوده و می تواند توسعه متوازن رقم بزند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: هیات های ورزشی همسو با توسعه زیرساخت ها به موضوعات فرهنگی در بین ورزشکاران نیز توجه کنند تا چهره هایی شاخص اخلاقی و قهرمانی تربیت کنند.

وی ادامه داد: بداخلاقی های ورزشی خاطر بسیاری از مردم و چهره های شاخص را آزار داده و نسبت به این موضوع باید توجه ویژه ای بشود.

صدری با بیان اینکه موضوعات فرهنگی در ورزش می تواند در قهرمان پروری متناسب با منش قهرمانی موثر باشد، تصریح کرد: کمیته فرهنگی هیات های ورزشی به این نقش و ماموریت خود بیشتر بپردازند.

همسو با توسعه زیرساخت‌های ورزشی به اخلاق باید توجه شود

وی نقش تشکل های فرهنگی در این خصوص را مهم برشمرد و اذعان داشت: تعمیق اخلاق در ورزش و فعالیت های فرهنگی در این حوزه با همکاری نهادهای دولتی و مردمی فرهنگی رقم می خورد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان توجه به هویت جوانان را مهم خواند و یادآورشد: دشمن همین موضوع را هدف قرار داده و با رفتارها و برنامه های فرهنگی این حس هویت در بین مردم و خصوصا جوانان تقویت می شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت فرهنگی مطلوبی در استان اصفهان وجود دارد، خاطرنشان کرد: این استان آمادگی میزبانی از جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی و ورزشی را دارد.

کد خبر 1766258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha