ترویج ازدواج آسان در «عروسی خوبان»

رادیو صبا با برگزاری مراسم ازدواج سه زوج جوان در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) با ترویج ازدواج آسان به گرامیداشت روز ازدواج می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان صدا و سیما، این شبکه رادیویی به مناسبت فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و روز ازدواج جشن عروسی زوج های جوان را روی آنتن صبا برگزار می‌کند.

 ویژه برنامه «عروسی خوبان» با هدف ترویج ازدواج آسان روز شنبه ۱۹ خرداد مراسم عقد سه زوج جوان را روی آنتن صبا برگزار می‌کند.
محمد باقر پروین نژاد مدیر گروه مسابقات و تفریحات درباره این ویژه ‌برنامه توضیح داد، رسانه ملی یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های فرهنگ‌ساز کشوراست که در مورد ترویج ازدواج آسان نقش مهم وتاثیر گذاری دارد، رادیو صبا برای رسیدن به این مهم به مناسبت  سالروز پیوند آسمانی حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها در اول ذی حجه ویژه برنامه «عروسی خوبان» را برگزار می‌کند که دراین ویژه برنامه مراسم ازدواج سه  زوج جوان به صورت زنده در حضور مخاطبان رادیو صبا برگزار می‌شود.

پروین نژاد با تاکید به ضرورت فرهنگ سازی در خصوص ترویج ازدواج آسان اظهار کرد، این ویژه برنامه تلاش می‌کند در بخش های مختلف با نگاهی متفاوت به ترویج ازدواج آسان بپردازد، که از مهمترین آن انتخاب سه زوج جوانی است که ازواج آسان و دوری از هرگونه تجمل و سخت گیری را سرلوحه زندگی خود قرار داده اند که  قرائت خطبه عقد این زوج های  جوان توسط حجت الاسلام و المسلمین ابوالمعالی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان صدا و سیما که نمایانگر شروع ساده و آسان یک زندگی مشترک است. لازم به ذکر است یکی از عروس های حاضر، فرزند شهید می‌باشد.

مدیر گروه مسابقات و تفریحات درباره اجرای این ویژه برنامه توضیح داد، این ویژه برنامه درفضای آزاد ساختمان شهدا با حضورمدیران سازمان صدا و سیما، مدیران شبکه‌های رادیویی  و مخاطبان شبکه رادیویی صبا برگزار می‌شود.

ویژه برنامه «عروسی خوبان» شنبه ۱۹ خرداد ساعت ۱۵به صورت زنده با اجرای مهبد قناعت پیشه و مریم خادم پور به تهیه کنندگی امیر اکبری تقدیم مخاطبان می‌شود..

کد خبر 1766892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha