نهمین جام بازی‌های رایانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

نهمین جام بازی‌های رایانه‌ای با هدف ایجاد شور و نشاط در خانواده های ایرانی، معرفی بازی های رایانه ای با کیفیت، پررنگ کردن نقش آموزش در بین خانواده ها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «رضا احمدی» امروز در نشست با قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و مدیر حراست این اداره کل با اشاره به برگزاری نهمین جام قهرمانی بازی های رایانه ای، اظهار کرد: این مسابقات سال ۱۴۰۱ در هفت استان کشور برگزار شد و امسال نیز بازی ها در کل کشور برگزار می شود.

دبیر نهمین جام قهرمانی بازی های ویدئویی از ساخت دو هزار بازی رایانه ای تاکنون خبر داد و گفت: این بازی ها در راستای شور و نشاط اجتماعی است و ما در کنار جام قصد داریم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان ها رویدادهایی را هم رقم بزنیم.

وی افزود: امسال در مسابقات به موضوعات انتخابات، اعیاد قربان تا غدیر، محرم، مشاهیر ایران و زبان های فارسی پرداخته می شود و برای نخستین بار دوره آموزش «سواد رسانه» برای کودکان پیش بینی شده است.

احمدی یادآور شد: این مسابقات با هدف ایجاد شور و نشاط در خانواده های ایرانی، معرفی بازی های رایانه ای با کیفیت، پررنگ کردن نقش آموزش در بین خانواده ها و در دو بخش حضوری و آنلاین (برخط) برگزار می شود.

دبیر نهمین جام قهرمانی بازی های ویدئویی ادامه داد: در بخش اقدامات استانی می توان به برگزاری جلسات، تبلیغات محیطی، مکان برگزاری، فراهم نمودن سخت افزار و هماهنگی با نمایندگان جام بازی های ویدیویی ایران اشاره کرد .

وی زمان ثبت نام در نهمین جام قهرمانی بازی های ویدئویی را از ۱۹ خرداد ماه جاری تا سوم مرداد ماه امسال، زمان مسابقات استانی را از ۱۴ تا ۳۱ مرداد ماه دانست و افزود: نفرات اول تا سوم در هر استان به مرحله کشوری مسابقات که ۲۳ شهریور ماه در تهران برگزار خواهد شد، حضور پیدا می کنند.

احمدی اظهار کرد: مسابقات نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران همچون چند دوره گذشته ابتدا در استان‌های مختلف کشور برگزار و سپس منتخبان هر استان مسابقات مرحله نیمه نهایی و نهایی را در تهران برگزار می‌کنند.

وی بیان کرد: ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقات از طریق سایت بازیکو به آدرس baazico.ir انجام می‌شود.

گفتنی است در این نشست که جعفر بختیار، دبیر اجرائی نهمین جام قهرمانی بازی های ویدئویی ایران و رستمی کارشناس نظارت نیز حضور داشتند، علاوه بر بحث و تبادل نظر در زمینه برگزاری نهمین جام بازی‌های رایانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد، در زمینه ثبت گیم نت‌ها در درگاه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای جهت دریافت مجوز، تشکیل کارگروهی در این زمینه با همکاری معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، جمع آوری مراکز فروش بازی‌های غیر مجاز، تبلیغات و همچنین ضرورت همکاری سایر ادارات و نهادها در زمینه برگزاری جام بازی‌های رایانه‌ای در این استان بحث و تبادل نظر شد.

نهمین جام بازی‌های رایانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

نهمین جام بازی‌های رایانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

نهمین جام بازی‌های رایانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

نهمین جام بازی‌های رایانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

کد خبر 1767354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha