دستاوردها و خدمات دولت سیزدهم توسط رسانه‌ها برای مردم بازگو شود

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: باید دستاوردها و خدمات دولت سیزدهم و شهدای خدمت توسط رسانه‌ها برای مردم بازگو شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام بهنام دلریش، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی گفت: باید دستاوردها و خدمات دولت سیزدهم و شهدای خدمت توسط رسانه‌ها برای مردم بازگو شود.

این مسئول ادامه داد: در برهه کنونی، اگر اقدامات امید بخش دولت در خدمات رسانی به مردم تببین شود، توطئه های دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم با شکست مواجه می شود.

وی افزود: گسترده شدن شبکه های مجازی موجب ایجاد رقابت در اطلاع رسانی شده است و از آنجا که مخاطب به دنبال اخبار صحیح و درست است، رسالت خبرگزاریها نیز نسبت به گذشته گسترده تر شده است.

دستاوردها و خدمات دولت سیزدهم توسط رسانه‌ها برای مردم بازگو شود

اجرای ۲۱ عنوان برنامه به منظور بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی در آذربایجان غربی

سعید آبی، دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز در این نشست به تشریح برنامه های مورد نظر در هفته جهاد کشاورزی امسال پرداخت و گفت: ۲۱ عنوان برنامه اجرایی به منظور بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی در سازمان تدوین و برنامه ریزی شده است.

وی افزود: امنیت غذایی، جهش تولید، مشارکت مردم شعار محوری این هفته و سال پیشرو است و بایستی دست به دست هم داده و همه باهم برای به حداکثر رساندن تولید و مهار تورم با همراهی مردم و اصحاب رسانه تلاش کنیم.

آبی بیان کرد: با افزایش تولیدات بخش کشاورزی قادر خواهیم بود به تنهایی بخش قابل توجهی از نیازهای ارزی کشور را با صادرات دربخش های زراعت، باغبانی، دام و آبزیان و صنایع غذایی مختلف پاسخگو باشیم.

وی ادامه داد: باید همه با عزم وهمت جهادی پای کار حاضر شده تا توسعه بیش از پیش بخش کشاورزی که با غذای مردم سرکار دارد محقق شود و در این راه شعار و فرمان تاریخی امام راحل در ۲۷ خرداد سال۱۳۵۸ با عنوان همه با هم جهادسازندگی هیچگاه نباید فراموش نشود، چرا که این شعار هم در توسعه بخش کشاورزی وهم در رفع محدودیت های روستایی و هم در هشت سال دفاع مقدس برگ های زرینی را در تاریخ کشورمان رقم زد.

آبی خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه های شاخص عمرانی، اقتصادی و تحقیقاتی بخش کشاورزی، نشست مطبوعاتی رییس سازمان با اصحاب رسانه، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدای جهاد کشاورزی، برگزاری میز ارتباطات مردمی سازمان جهاد کشاورزی، حضور رییس و مدیران سازمان در برنامه های رادیویی و برنامه تلویزیونی، گفتگوی ویژه خبری به منظورتببین دستاوردهای بخش کشاورزی، ارائه خدمات فنی و مشاوره ای و دامپزشکی رایگان از جمله برنامه هایی است که در طول هفته جهاد کشاورزی اجرا می شود.

وی افزود: برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز ۲۷ خرداد "روز جهاد کشاورزی و تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی(ره) در سازمان با محوریت تبیین خدمات دولت مردمی و شهدای خدمت، فضاسازی و تبلیغات محیطی، برگزاری اردوهای گردشگری کشاورزی برای فرزندان همکاران جهت آشنایی آنان با پتانسیل های بخش کشاورزی به منظور تببین دستارودهای دولت سیزدهم در بخش کشاورزی در جهت تزریق امید و خود باوری در بین جوانان، بازدید همکاران از یادواره شهدای بلفت در مرز کلیله سردشت در قالب کاروان راهیان نور، مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه های اجرایی سازمان در هفته جهاد کشاورزی سال جاری است که در طول هفته اجرایی می شود و از ۲۱ تا ۲۷ خرداد ماه به نام هفته جهاد کشاورزی در کشور نام گذاری شده است.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی آذربایجان غربی تاکید کرد: شما خبرنگاران نیز به عنوان چشمان بینای جامعه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان، نقش بسزایی در آگاهی‌رسانی، ترویج دانش کشاورزی، انعکاس دستاوردها و چالش‌های این بخش و همچنین انتقال دغدغه‌ها و مطالبات کشاورزان و فعالان این حوزه به مسئولان دارید. تعهد، صداقت و تلاش شبانه‌روزی شما عزیزان در عرصه اطلاع‌رسانی، به‌ویژه در انعکاس اخبار و رویدادهای مربوط به بخش کشاورزی، قابل ستایش و تقدیر است.

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی همواره قدردان زحمات و تلاش‌های شما عزیزان بوده و بر تعامل و همکاری هرچه بیشتر با اصحاب رسانه تأکید دارد و امیدوارم با استمرار همکاری و تعامل سازنده بین این سازمان و رسانه‌ها، شاهد انعکاس هرچه بهتر اخبار و رویدادهای بخش کشاورزی و ارتقای سطح آگاهی و دانش جامعه در این زمینه باشیم.

کد خبر 1767506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha