استاندار البرز:

کانون های فرهنگی هنری مساجد فرصت رشد باورهای دینی هستند

البرز میزبان جشنواره ملّی تابستانه اوقات فراغت کانون های فرهنگی مساجد است
کانون های فرهنگی هنری مساجد فرصت رشد باورهای دینی هستند

عبداللهی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد فرصت رشد باورهای دینی هستند گفت: ظرفیت استان البرز در برپایی آیین و رویداد ملی افتتاحیه اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد گویایی میزان رشد کانون های مساجد در عرصه هنری و فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت میزبانی البرز در افتتاحیه جشنواره ملّی تابستانه اوقات فراغت گفت: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در سایه مدیریت و راهنمایی امام مسجد بسترساز رشد دینی و معرفت افزایی است.

استاندار البرز افزود: ظرفیت استان البرز در برپایی آیین و رویداد ملی افتتاحیه اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد گویایی میزان رشد کانون های مساجد در عرصه هنری و فرهنگی است.

وی با اشاره به اهمیت برپایی جشنواره های تئاتر بچه های مسجد، طرح مسجد کانون نشاط اظهار کرد: شعار دولت سیزدهم، بازگشت به مساجد است و براساس این رویه انتظار می رود دستاوردهای کلان فرهنگی و هنری بستری از پویایی و تعالی افراد جامعه را فراهم کند.

وی توضیح داد: سال گذشته دیداری با مدیران منتخب کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در سالن شهدای دولت انجام شد و از نزدیک، مطالبات، نیازها و تلاش های آنان را در عرصه فرهنگی هنری دریافت کردیم که انتظار می رود با تداوم بخشی به این دیدارها بستر مناسبی از رشد و پویایی جامعه ایجاد شود.

 استاندار البرز در پایان عنوان کرد: تحقق مسجد تراز اسلامی در جریان تلاش، اهتمام و پیگیری های مستمر و جریان سازی است که با همراهی تمامی عناصر مسجد محقق شود و در این مسیر انتظار می رود کانون های فرهنگی هنری مساجد پیشگام باشند.

گفتنی است، آیین افتتاحیه جشنواره تابستانی اوقات فراغت با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد به میزبانی استان البرز روز پنجشنبه ۳۱ خرداد در مسجد جامع رجایی شهر کرج برپا می شود. 

کد خبر 1768259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha