شروع فعالیت اصلی رسانه‌ای از عید قربان با پخش یک برنامه تلویزیونی

مسئول رسانه ستاد مردمی مهمانی ده کیلومتری غدیر از آغاز عملیات رسانه‌ای این مهمانی خبر داد و از پخش یک برنامه تلویزیونی در دهه ولایت حول محور مهمانی گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، صادق روشن، مسئول رسانه ستاد مردمی مهمانی ده کیلومتری غدیر  در خصوص برنامه مهمانی غدیر گفت: امسال سومین سال مهمانی ده کیلومتری غدیر است و این مهمانی از سال ۱۴۰۱ شروه به کار کرده است.


در ادامه روشن گفت: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار کننده این مراسم است و تمام مجموعه‌های فرهنگی و جهادی و مردمی پای کار اجرای این برنامه هستند. از حیث ساختاری و سازمانی جایی متولی برگزاری این برنامه نیست؛ این مجموعه یک ستاد مردمی دارد که در حال برگزاری این برنامه است.


وی در ادامه بیان کرد: همکاری ما با سازمان صداوسیما مفصل است، از روز اول خیلی همکاری پرشور و پر ارتباطی بوده است. همچنین ارتباطات با رسانه‌ها تنگاتنگ است. ما از ظرفیت‌های جبهه انقلاب استفاده می‌کنیم، یعنی بچه‌هایی که این کار را دلی و در واقع دغدغه‌ای دنبال می‌کنند. رسانه‌های رسمی و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها نیز برنامه را دنبال و اخبار را منتشر می‌کنند.


صادق روشن در خصوص شروع این برنامه گفت: برای برگزاری مراسم مهمونی ده کیلومتری عید غدیر تقریباً از چهار ماه قبل فعالیت‌ها و جلسات و رایزنی‌ها شروع شده است. صحبت‌ها با مواکب، همراهی جبهه‌های مردمی و… همه از آن زمان شروع می‌شود تا روز برگزاری ادامه دارد. فعالیت رسانه‌ای ما هم به صورت منظم و منسجم از عید قربان شروع می‌شود، در واقع در دهه ولایت.

مسئول رسانه ستاد مردمی ده کیلومتری غدیر بیان کرد: ما یک برنامه تلویزیونی داریم به اسم مهمانی ده کیلومتری. این برنامه تلویزیونی متولی اطلاع‌رسانی و ارتباط با مخاطب در صدا و سیماست.


این برنامه تلویزیونی در ساعت‌های مختلف، در شبکه‌های مختلف. در سال گذشته ۱۰ شبکه پوشش دادند، این برنامه در یک استودیو تولید می‌شود، اما پخشش از شبکه‌های مختلف خواهد بود با یک اسم واحد. در کل امسال هم مانند سال‌های گذشته صداوسیما پای کار مهمانی ده کیلومتری خواهد بود.


روشن در مورد بازخوردهایی که از رسانه‌های ضد انقلاب و بیگانه در خصوص این برنامه دریافت کردند، گفت: امسال وقتی سخنگوی مهمانی ده کیلومتری آقای ساسان زارع صحبت کردند، بلافاصله شبکه اجتماعی شبکه «من و تو» واکنش نشان داد. در سال گذشته سیاست نادیده‌انگاری بود. مخصوصاً در سال اول، که خب، به هر حال مشکلات اجرایی وجود داشت در حوزه ترافیک یا حوزه خدمات و پذیرایی موکب‌هایی که آماده نبودند و… که خب، سال دوم خیلی بهبود پیدا کرد. روزهای اول این شبکه‌ها به مشکلات پرداختند، ولی بلافاصله دیدند که پرداختن به مشکلات باعث بیشتر دیده شدن برنامه و مورد توجه قرار گرفتنش می‌شود. بعد کلاً سیاست بایکوت را پیش بردند و کمترین اشاره را به آن داشتند. الان هم همین طور است. در سال گذشته یکی دو مورد به نقاط ضعف اشاره کردند، اما امسال هنوز واکنش مشخص نداشتند.
صادق روشن در خصوص تعداد موکب‌ها و افرادی که برای این مهمانی اعلام آمادگی کردند، بیان کرد: سال گذشته حدود ۱۶۰۰ موکب حاضر بودند. به عبارت دیگر ۱۶۰۰ موکب خدمات‌رسانی کردند. امسال فکر می‌کنم دو هزار و سیصد موکب باشد.
روشن در پایان در مورد خدماتی که در این مهمانی ارائه می‌شود گفت: این خدمات مفصل است. تقریباً حدود چهل درصد از غرفه‌ها، غرفه‌های فرهنگی هستند. یک بخش جدی از موکب‌ها، موکب‌های کودکان هستند که خدمات بازی و تفریح و شادی‌های کودکانه دارند، یک بخش دیگر هم غرفه‌های پذیرایی و تغذیه و خدمات اطعام است.

کد خبر 1768870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha