پیش بینی ١۵١۵ شعبه اخذ رای در گلستان/ بیش از ١.۴ میلیون نفر واجد شرایط رای دادن هستند

مهاجر گفت: یک میلیون و ۴٣٩ هزار و ٧٣۵ نفر در استان واجد شرایط رای دادن در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گلستان هستند که از این تعداد، ٩ هزار و ۶۴٣ نفر را رای اولی تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدعلی مهاجر امروز (شنبه ٢ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ستاد انتخابات استان پس از ابلاغ وزیر کشور و تاکید استاندار، از ۶ خرداد در جلسه مشترک با هیئت نظارت آغاز به کار کرد.

رئیس ستاد انتخابات گلستان با اشاره به انتخاب هیئت های اجرایی تا ١٠ خرداد، افزود: ٣۵١ نفر عضو حقیقی و حقوقی ستاد انتخابات استان هستند که از این تعداد ٢١۶ نفر را اعضای حقیقی و ١١۵ نفر را اعضای حقوقی تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه انتخابات در ٢٧ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی برگزار می شود، گفت: از این تعداد ١۴ حوزه اصلی و ١٣ حوزه فرعی است.

مهاجر ادامه داد: یک هزار و ۵١۵ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان پیش بینی شده که از این تعداد یک هزار و ٢١٢ شعبه ثابت و ٣٠٣ شعبه سیار هستند.

وی اظهارداشت: ۶٧٣ شعبه اخذ رای در شهرها و ٨۴٢ شعبه اخذ رای در روستاهای استان مستقر هستند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه انتخابات در استان نیمه الکترونیک برگزار می شود، گفت:  نامزدهای انتخابات می توانند از طرف خودشان در هیئت های اجرایی و شعبات اخذ رای نماینده داشته باشند.

وی افزود: یک میلیون و ۴٣٩ هزار و ٧٣۵ نفر در استان واجد شرایط رای دادن در استان هستند که از این تعداد، ٩ هزار و ۶۴٣ نفر رای اولی هستند.

مهاجر ادامه داد: مانور مشترک ستاد انتخابات استان گلستان نیز امروز در ٢٧ حوزه انتخابیه به منظور آمادگی بیشتر در استان برگزار می شود.

کد خبر 1769080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha