حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، یاس و ناامیدی دشمن را به دنبال دارد

محمودی فر گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، یاس و نا امیدی دشمنان را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حسین محمودی فر در حاشیه جشن بزرگ کودک و خانواده که در پارک ملت شهر اراک برگزار شد، گفت: این جشن به مناسبت عید غدیر و با هدف تبیین فرهنگ غدیر و امامت برگزار شد.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه می باشد.


وی، با توجه به اهمیت واقعه غدیر و ترویج پیام آن همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت،تصریح کرد: توسعه و ترویج سیره علوی و فرهنگ ولایی در جامعه و به ویژه در تعامل با گروه‌های هدف جوان و نوجوان، نهادینه کردن واقعه غدیر در ذهن کودکان، ارتباط عمیق مردم با اهل بیت علیهم السلام، باز تولید ارزش‌ها و ترویج نشاط اجتماعی در سطح جامعه از اهداف برگزاری جشن غدیر می باشد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، ادامه داد: تداوم رسالت پیامبر (ص) و تعیین امامان معصوم (ع) در بستر غدیر خم رقم خورده است و جشن های غدیر، بستر مناسبی برای تقویت ایمان، ارتقای اخلاق و معنویت، و تجربه شور و نشاط و اتحاد در کنار دیگر مسلمانان است.


وی با اشاره به در پیش بودن عید غدیر گفت: برگزاری جشن های عید غدیر به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه می تواند در جهت ایجاد فضای انتخاباتی نیز تأثیرگذار باشد.

محمودی فر با تاکید بر اینکه حضور حداکثری و گسترده ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در پای صندوق های رای می تواند نقشه شوم دشمنان را خنثی کند، بیان کرد: این حضور گسترده نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کند.

کد خبر 1769086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha