مساجد پایگاه روشنگری در عرصه انتخابات هستند 

حجت الاسلام غلامی از مساجد به عنوان پایگاه روشنگری در عرصه انتخابات یاد کرد و گفت: در این راستا مبلغان در مساجد با محوریت مشارکت حداکثری، بیان معیارهای اصلح و اهمیت حضور فعالیت دارند.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم‌آباد، با اشاره به فعالیت مساجد در عرصه‌های مختلف و حضور مردم در این پایگاه اظهارداشت: هرکدام از مساجد یک پایگاه در جهت روشنگری در بحث انتخابات هستند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اعزام مبلغان بومی و غیربومی به مساجد همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت افزود: در کنار برگزاری ویژه برنامه‌های غدیر روشنگری موضوع انتخابات، اهمیت حضور و مشارکت در انتخابات و همچنین انتخاب اصلح در دستور کار مبلغان قرار دارد.

وی ادامه داد: فعالیت تبلیغی مبلغان تا پایان ایام انتخابات ادامه خواهد داشت و دعوت برای حضور حداکثری مردم محور برنامه‌ها است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به برپایی ۲۰۰ موکب در بلوار شورای خرم‌آباد به مناسبت میهمانی بزرگ غدیر اظهارکرد: در ابن موکب‌ها  برنامه های مختلف فرهنگی، آموزشی، علمی، تبلیغی، جهاد تبیین و قرآنی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه همه برنامه‌ها با محور انتخابات برگزار می شود، ادامه داد: در غرفه های غدیر دستاوردها و خدمات دولت سیزدهم و شهدای خدمت به مردم معرفی می شود.

حجت الاسلام غلامی برگزاری مسابقات خطبه غدیر، جلسات پرسش و پاسخ به شبهات، مسابقات فرهنگی، اقامه نماز جماعت با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان از دیگر برنامه‌ها است.

وی بیان‌کرد: پوسترها و بنرهایی با موضوع انتخابات، حماسه حضور و مشارک حدکثری در سطح شهر نصب و در جشن غدیر نیز بین مردم توزیع می شود

 حجت الاسلام غلامی یادآور شد: روز پنج شنبه ساعت ۱۰ صبح در مصلی الغدیر خرم‌آباد مراسمی به مناسبت گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه و چهلم شهدای خدمت برگزار خواهد شد.

کد خبر 1769351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha