ویژه برنامه انتخاباتی «روز روشن» از رادیو فرهنگ

«روز روشن» ویژه برنامه انتخاباتی رادیو فرهنگ است که با موضوع ویژگی‌های رئیس جمهور، عدالت آموزشی، زنان و سبک‌زندگی، موضع گیری‌های سیاست داخلی و روابط بین الملل پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ ویژه برنامه انتخاباتی «روز روشن» از دوشنبه ۴ تیرماه تا پنجشنبه ۸ تیر ماه هر شب ساعت ۲۲، به موضوع تبیین و بررسی ویژگی‌های رئیس جمهور و دغدغه‌های مردم در رادیو فرهنگ می پردازد.

بنابراصل ۱۱۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهور عالیترین مقام رسمی‌کشور پس از رهبری است ومسئولیت اجرای قانون اساسی وریاست قوه مجریه را جز در اموری که مستقیماً به رهبری مربوط می‌شود به عهده دارد.

در این اصل ضمن اشاره به مسئولیت رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی، به مقام وی پس از مقام رهبری اشاره دارد؛ بنابراین ضمن توجه به مجزا بودن وظایف هریک می‌توان به این نتیجه رسید که کار رئیس جمهور در طول مقام رهبری است وباید در مسیر رهبری حرکت نماید و از لحاظ ویژگی‌ها باید در همان راستا باشد؛ برهمین اساس در این برنامه با حضور کارشناسان مختلف، ویژگی‌های رئیس جمهور همچنین وظایف و اهمیت موضع گیری‌های مختلف رییس دولت و نقشی که در جامعه دارد مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

کد خبر 1769474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha