مشارکت مردم در انتخابات بر سرنوشت داخلی و خارجی کشور اثر دارد

فیاضی با بیان اینکه مردم سالاری دینی با حضور مردم شکل می‌گیرد، تصریح کرد: مشارکت و حضور مردم در انتخابات هم از نظر داخلی و هم از نظر خارجی سرنوشت ساز است.

عبدالوحید فیاضی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا با اراده و مشارکت مردم شکل گرفته و پایه اصلی دوام و قوام جمهوری اسلامی مردم هستند.  

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، انتخابات را رکن اصلی حضور عنوان کرد و افزود: یکی از شاخصه ها و المان های اصلی مشارکت مردم محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات است که نشان می دهد مردم در کجای نظام ایستاده اند و چه نقشی دارند بنابراین این بار هم حضور مردم می تواند بسیار سرنوشت ساز باشد.

فیاضی با بیان اینکه مردم سالاری دینی با حضور مردم شکل می گیرد، تصریح کرد: مشارکت و حضور مردم در انتخابات هم از نظر داخلی و هم از نظر خارجی سرنوشت ساز است.

وی با تاکید بر اینکه مردم در انتخابات مشارکت و بهترین را انتخاب می کنند، تاکید کرد: دنیا هم روی حضور مردم حساب می کند و وقتی مشارکت حداکثری باشد بازتاب بین المللی مثبتی خواهد داشت بنابراین مشارکت حداکثری مردم دو اثر مثبت داخلی و خارجی به دنبال خواهد داشت.

فیاضی درباره مناظرات نیز گفت: مناظرات خیلی قوی نبود اما اخلاق انتخاباتی تا حدود زیادی رعایت شد و به نظر می رسد آنجا که منطق و کلام باشد، استدلال، کارنامه و عملکرد باشد هیچ نیازی نیست که همدیگر را تخریب کرده و دشمن شادمان کنند.

کد خبر 1769916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha