پویش «رای خانواده من» همزمان با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اراک

همزمان با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مسجدالنبی(ص) کوی کوثر اراک پویش «رای خانواده من» را برگزار می کند.

قهرمان عابدی، مسئول کانون فرهنگی هنری کوثرالنبی(س) ضمن تاکید بر حضور حداکثری آحاد مردم در چهادرهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مشارکت گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات بار دیگر دشمنان را مایوس می کند.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است، ادامه داد: دشمان امروز در صدد ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم هستند اما مردم باید آگاه و هوشیار باشند و با حضور خود در صحنه های مختلف انقلاب پاسخ کوبنده ای به توطئه ها و کارشکنی های دشمنان بدهند.

عابدی با اشاره به اینکه کانون های مساجد در این راستا وظیفه ای بر عهده دارند، افزود: مساجد همواره پای کار انقلاب هستند و با برگزاری برنامه ها و پویش های مختلف در مناسبت های ملی و مذهبی، در صدد حضور اقشار مختلف مردم به این پایگاه های دینی و مشارکت در امور هستند.

مسئول کانون فرهنگی هنری کوثرالنبی(س)، مسجدالنبی کوی کوثر اراک به اشاره به برپایی پویش«رای خانواده من» به همت به همت قرارگاه محله اسلامی مسجدالنبی ص کوی کوثراراک،ادامه داد: راه شهیدان خدمت ادامه دارد  و مردم با حضور خود در پای صندوق های رای این مهم را بار دیگر به اثبات می رسانند.

وی همچنین به برگزاری مسابقه عکاسی از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به همت مجموعه فرهنگی مسجد اشاره کرد و گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید از حضور خانواده خود در انتخابات عکس باکیفیت تهیه و برای ما ارسال کنند.

عابدی با اشاره به اینکه عکس ها به صورت افقی باشد، اضافه کرد: هر خانواده می تواند یک اثر می‌تواند ارسال کند و حتما تصاویر خانوادگی در یکی از شعب اخذ رأی در کوی کوثر باشد و شعبه اخذ رأی در عکس مشخص باشد.

مسئول کانون فرهنگی هنری کوثرالنبی(س) ادامه داد: شرکت کنندگان عکس های خود را به آیدی @Admin_M_N_K در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

وی با بیان اینکه به قیدقرعه به ۵ نفر هدایایی اهدا می شود، اظهار داشت: ما با برگزاری این پویش در نظر داریم عظمت ایران اسلامی را با انتخابات به دنیا نشان دهیم.

عابدی با اشاره به اینکه این پوش با همکاری پایگاه‌ بنت الهدی،  پایگاه شهید حججی و کانون فرهنگی هنری کوثرالنبی مسجدالنبی(ص) کوی کوثر اراک برگزار می شود، گفت: مهلت ارسال آثار تا ساعت 24 روز جمعه ۸ تیرماه است.

کد خبر 1769938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha