ثبت نام بیش از ۲۸۰۰ گیلانی در سامانه سماح برای شرکت در اربعین حسینی

احمدی ادیب از ثبت ۲ هزارو ۸۹۱ گیلانی در سامانه سماح جهت شرکت در کنگره بزرگ اربعین خبر داد و گفت: از این تعداد ۲ هزارو ۶۴۵ نفر مبالغ شان را پرداخت کردند و ثبت نامشان نهایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، محمد احمدی ادیب_ سخنگوی ستاد اربعین گیلان عصر امروز (دوشنبه، ۲۵ تیر) در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به مردم ولایتمدار گیلان اظهار کرد: ماندگاری قیام عاشورا ناشی از درهم تنیدگی عمیق آن با آرمان‌های انسانی همچون آزادگی، عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی است.

وی با بیان اینکه علیرغم گذشت حدود ۱۴ قرن از واقعه عاشورا کماکان مردم عشق به اباعبدالله الحسین(ع) و خاندان عصمت و طهارت را به منصه ظهور می‌رسانند، گفت: برگزاری مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین به عنوان یک رویداد بین‌المللی، جلوه‌ای از آن است که عاشورا همچنان زنده است و زنده خواهد بود.

احمدی ادیب از ثبت ۲ هزارو ۸۹۱ گیلانی در سامانه سماح جهت شرکت در کنگره بزرگ اربعین خبر داد و بیان کرد: از این تعداد ۲ هزارو ۶۴۵ نفر مبالغ شان را پرداخت کردند و ثبت نامشان نهایی شده است.

وی با اشاره به اینکه، با شکل گیری ستاد هماهنگی اربعین در شهرستان های گیلان فعالیت این ستاد در استان، با جدیت بیشتری دنبال می شود گفت: دنیا شاهد پیوند و وحدت عمیق میان پیروان و دوستداران اباعبدالله الحسین(ع) از ادیان و مذاهب مختلف است.

 احمدی ادیب تصریح کرد: اربعین به عنوان جلوه‌ برجسته‌ای از مقاومت اسلامی است و انسجام بین مسلمان‌ها را نشان می‌دهد.

کد خبر 1773012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha