آغاز دوره‌های آموزش قرآن در مدارس اردبیل

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان اردبیل، از آغاز ترم دوم دوره‌های آموزش قرآن کریم در مدارس قرآن اردبیل خبر داد.

کلام‌‌الله صفری، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان اردبیل، صبح امروز(17 بهمن) به خبرنگار شبستان گفت: ترم دوم دوره‌های آموزش قرآن کریم از روز گذشته در مدارس قرآن اردبیل با حضور مسئولان آموزش و پرورش اردبیل آغاز شده است.

 

وی از برگزاری نماز جماعت در 800 مدرسه استان اردبیل خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایجاد نمازخانه مجهز در مدارس استان اردبیل انجام شده است و در آینده ای نزدیک اجرایی می شود.

 

صفری خاطرنشان کرد: 183 مدرسه قرآن در قالب 418 کلاس با شرکت 11‌هزار دانش‌آموز در سه پایه تحصیلی در مناطق مختلف استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: کلاس‌های قرآن در مدارس قرآن در نوبت دوم برگزار می‌شوند و دانش‌آموزان با توجه به علاقه‌مندی خود در چهار رشته روخوانی، روانخوانی، تجوید و تفسیر قرآن کریم زیر پوشش برنامه‌های آموزشی قرار می‌گیرند.

 

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهارداشت: ترم دوم مدارس قرآن استان اردبیل از بهمن‌ سال جاری آغاز شده است و تا پایان اردیبهشت‌ سال 90 ادامه دارد.

 

پایان پیام/

کد خبر 17740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha