نماز جمعه وحدت‌بخش است

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه نماز جمعه وحدت‌بخش است، گفت: نماز جمعه متعلق به تمام مردم و تمام جناح‌های سیاسی است، این سنگر محل مطالبه‌گری به حق و بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی، امروز در خطبه‌های نمازجمعه کوهدشت با گرامیداشت سالروز اولین اقامه نماز در کشور اظهار داشت: نماز جمعه متعلق به تمام  مردم و تمام جناح های سیاسی است.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه این نماز وحدت بخش است، افزود: نماز جمعه سنگری بسیار مهم است که محل مطالبه‌گری به حق و بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه نمازجمعه تقویت کننده جبهه حق و عدالت است، افزود: مجلس به عنوان نهاد سیاستگذار کشور بایستی تلاش کند در مسیر قانون گذاری کشور، تحولاتی مثبت رقم بزند و مراقبت کند قوه اجرایی کشور قوانین لازم را تثبیت و اجرا کند.

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به اهمیت تعامل مجلس و دولت عنوان کرد: دولت و مجلس و بخش‌های مختلف نظام اسلامی بایستی هم افزایی حد اکثری داشته باشند و برای پیشبرد امور همکاری کنند، منافع ملی کشور از هر چیزی مهمتر است.

وی تصریح کرد: افراد کابینه دولت منتخب بایستی با نگاه به  متشرع و پاکدست بودن، اعتقاد به نظام اسلامی، دارای تفکرات اسلامی، نگرش ملی داشتن و... معرفی شوند، دشمن در فضای مجازی به دنبال این است که جناح‌های سیاسی را به جان هم بندازند.

حجت الاسلام طهماسبی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی  گفت: این ارگان بسیار تاثیرگذار خدمات خوبی در سطح کشور، استان و شهرستان داشته است، تسهیلات مسکن و اورژانس اجتماعی و کمک هزینه‌هایی که در خدمت به جامعه هدف خود داشته است بسیار مهم است.

کد خبر 1774303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha