رییس جمهور منتخب به یاوه گویی رییس دولت نسل کش اسرائیل پاسخ قاطع دادند

حجت الاسلام میثم تارم گفت: از رییس جمهور منتخب تقدیر و تشکر می کنیم که به یاوه گویی های رییس دولت نسل کش‌ و کودک کش اسرائیل در کنگره آمریکا، پاسخ محکم و قاطعی دادند، حق این است که منتخب مردم انقلابی، شهید پرور و ولایتمدار در مقابل ظلم، ستم، آدم کشی و نسل کشی اسرائیل اظهارات قاطع و جامع داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه جیرفت، گفت: شما در روزهای تعطیل جمعه در این هوای گرم به نماز جمعه این فریضه عبادی و سیاسی اهمیت می دهید و شرکت می کنید جای تقدیر و تشکر دارد.
امام جمعه جیرفت افزود: خدا به شما توفیق داده که گرما، سرما و هیچ چیز دیگری مانع انجام وظایف و فضائل دینی نشود.
وی بیان کرد: از اصحاب رسانه به ویژه خبرگزاری شبستان که هر هفته اخبار نماز جمعه را پوشش می دهند، تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال خواستاریم بر توفیقات شما که خدمتگزار این فریضه عبادی و سیاسی هستید، بیفزاید.
حجت الاسلام تارم با اشاره به سالروز عملیات مرصاد، ابراز کرد: یاد و خاطره شهدای این عملیات به ویژه شهید بزرگ، عارف و مدیر شهید صیاد شیرازی را گرامی میداریم در جریان عملیات مرصاد سازمان منافقین با اقدام علیه جمهوری اسلامی با پیشنهاد و حمایت صدام ملعون ماهیت خودش را برای همه مردم ایران اسلامی نمایان ساخت و مردم پی بردند که این سازمان حقیقتا سازمان منافقین است.
خطیب جمعه جیرفت اظهار کرد: جنگ ایران و عراق هنگامی که به روزهای پایانی رسید صدام ملعون خبر داد که بزودی خواهید دید که منافقین و مجاهدین چگونه ظرف چند روز ایران را اشغال خواهند کرد و مردم ایران فوج فوج به سازمان منافقین می پیوندند.
وی ادامه داد: اما در عملیات مرصاد حقیقت منافقین برای مردم ایران مشخص شد و شکستی که مردم ایران و رزمندگان اسلام به آنها تحمیل کردند شکست بسیار بزرگی بود که جرات نکردند عملیات نظامی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دهند، با تلفات فراوان و زیاد عملیات مرصاد آن فروغ جاوید را به غروب جاوید تبدیل کرد.
حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: از رییس جمهور منتخب تقدیر و تشکر می کنیم که به یاوه گویی های رییس دولت نسل کش‌ و کودک کش اسرائیل در کنگره آمریکا، پاسخ محکم و قاطعی دادند، حق این است که منتخب مردم انقلابی، شهید پرور و ولایتمدار در مقابل ظلم، ستم، آدم کشی و نسل کشی اسرائیل اظهارات قاطع و جامع داشته باشد.
امام جمعه جیرفت اظهار کرد: رییس دولت اشغالی گمان کرده با این سخنان بی محتوا و دروغی خود می تواند افکار عمومی جهانیان را نسبت به اسرائیل تغییر دهد اما این یک اشتباه راهبردی است زیرا در هنگام سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا، در بیرون این کنگره معترضین و مردم آمریکا هم پرچم آمریکا و هم پرچم را به آتش کشیدند.
وی عنوان کرد: امروز تنها در ایران و روز قدس نیست که پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده می شود بلکه امروز در مقابل کنگره آمریکا آنهم مردم آمریکا پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش می کشند و این مهم حادی پیام هشدار دهنده ای به سران جنایتکار آمریکا و اسرائیل است که بدانند آنها در حال فروپاشی و اضمحلال هستند و آن وعده ای که مقام معظم رهبری مبنی بر اضمحلال و فروپاشی اسرائیل داد را مردم کشورشان تسریع می کنند.
حجت الاسلام تارم عنوان کرد: از مدیران و مسئولین درخواست داریم تا آخرین روزی که در این مسئولیت قرار دارند به وظایف خودشان با سرعت و عمل جهادی کار مردم، نظام و کشور در این مدتی که در آستانه تغییر و تحول دولت هستیم انجام دهند.
خطیب جمعه جیرفت ادامه داد: روز یکشنبه تنفیذ و روز بعد از آن، تحلیف رییس جمهوری در مجلس و سپس معرفی کابینه به مجلس است در این مدت تا دولت جدید تشکیل می شود مدیران به وظایف قانونی خودشان مثل گذشته عمل کنند تا کار مردم روی زمین نماند و خللی به امور مردم و کشور وارد نشود.
وی بیان کرد: از مسئولین ادارات آب و برق منطقه ای تقاضا داریم با مدیریت شبکه های مربوطه و مردم نیز با مصرف بهینه کاری کنند که در این فصل گرم تابستان شاهد قطعی حداقلی آب و برق باشیم.
حجت الاسلام تارم اظهار کرد: از استاندار به عنوان رییس شورای امنیت استان و همچنین اعضای این شورا تقاضا داریم که نسبت به تامین آب شهرک انصار المهدی سپاه اقدام کنند برخورداری آب آشامیدنی حق همه مردم است مردم این شهرک مشکل دارند و نگران هستند و این مشکل تنها با تصویب شورای تامین استان و نظر ریاست و اعضای این شورا رفع می شود.
امام جمعه جیرفت عنوان کرد: مردم محلات کلرود و کهوروئیه نیز نسبت به قطع آب گلایه مند هستند و از مسئولین تقاضا داریم اقدامات لازم انجام دهند تا مردم در این فصل تابستان دچار مشکل نشوند.

کد خبر 1774315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha